تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث پارک به متراژ بیش از 2 هزار متر مربع در ننله

احداث پارک به متراژ بیش از 2 هزار متر مربع در ننله به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدعلی کلاه قوچی گفت: این پارک در زمینی به متراژ دو هزار و 200 مترمربع در ننله در حال احداث است و بخشی از اقدامات عمرانی در راستای احداث این پارک انجام شده است.

وی گفت: یک‌هزار 500 مترمربع از این پارک فضای سبز است و 700 مترمربع نیز فضا برای ورزش و بازی کودکان احداث شده است.

کلاه‌قوچی عنوان کرد: در راستای احداث این پارک مصالحی نظیر 10 تن نخودی، 65 تن ماسه، 80 متر طول جدول‌‌گذاری، 17 تن سیمان، 200 مترمربع کف فرش و نرده‌گذاری این پارک انجام شده است.

وی افزود: 100اصله نهال چنار، 400 گلدان رز، 3 هزار ترون، یک هزار گلدان شیر خشت، 20 کیلو بذر چمن و همچنین بیش 100 اصله انواع درختچه در این پارک کاشته شد.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله اعلام کرد: در راستای تامین روشنایی این پارک 8 عدد پروژکتور نصب شده و همچنین مبلمان پارکی هم نصب شده است.

انتهای پیام/م

احداث پارک در ننله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث پارک به متراژ بیش از 2 هزار متر مربع در ننله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..