تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی کردستان به کربلای معلی اعزام شد

نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی کردستان به کربلای معلی اعزام شدسیدمحمد سادات پیش از ظهر امروز  در مراسم اعزام نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی کردستان به کربلای معلی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: خوشبختانه هر سال پرشورتر از سال گذشته خدمات‌رسانی به زائران مبنای کار  قرار می‌گیرد.

وی افزود: امسال نیزبا هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران نخستین کاروان موکب اربعین حسینی استان کردستان به کربلای معلی اعزام شد.

سادات با بیان اینکه کاروان موکب اربعین حسینی استان کردستان شامل ۴۰ کاروان به صورت مردمی و خودجوش است، گفت: امروز ۱۵ کاروان آن از شهر‌های سنندج، بیجارو قروه به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

معاون امور مذهبی نماینده ولی فقیه ورییس ستادعتبات عالیات استان کردستان گفت: این کاروان شامل چندین دستگاه کامیون حامل ۳ تن انواع مواد غذایی به ارزش ۳ میلیارد ریال و تاسیسات به موکب عزاداری استان در کشور عراق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به جمع آوری این اقلام موادغذایی از اول محرم تا کنون، گفت:در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و مرحله به مرحله این کاروان‌ها را برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعزام می‌کنیم تا زائران از بابت خوراک و مایحتاج ضروری مشکلی نداشته باشند.

معاون امور مذهبی نماینده، ولی فقیه ورییس ستادعتبات عالیات استان کردستان گفت: اعضای این کاروان در خدمت زائران حسینی خواهد بود و با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در کربلای معلی برنامه و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

سادات تصریح کرد: افراد حاضر در این کاروان‌ها به خود افتخار می‌کنند که این فرصت نصیبشان شده که در خدمت عزاداران حسینی باشندو امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منظورخدمات‌رسانی مطلوبی به زائران رافراهم کنند.

انتهای پیام/م

 اعزام  کامیون حامل موادغذایی  از  کردستان  به  کربلای معلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی کردستان به کربلای معلی اعزام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..