تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین هزینه‌های حمل و نقل عمومی قم بر دوش مردم است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دولت از 6 سال پیش تاکنون هیچ اتوبوسی به شهرداری قم نداده است، گفت: شهرداری قم در زمینه حمل و نقل عمومی تنها است و بار هزینه این بخش بر دوش مردم قم افتاده است.

سقائیان نژاد رقم پرداختی شهرداری به اتوبوسرانی را بیشتر از مصوبات شورای اسلامی شهر قم اعلام کرد و افزود: قیمت اتوبوس پیش از افزایش نرخ ارز حدود 800 میلیون تومان بود که بعد از افزایش اخیر نرخ ارز به حدود دو میلیارد تومان رسیده است و دولت باید در این زمینه کمک کند.

وی گفت: قرارداد بهره‌برداری از 300 اتوبوس درون شهری در قم تا پایان امسال خاتمه می‌یابد و این اتوبوس‌ها تا حدود 5 ماه دیگر از مدار خدمت خارج خواهند شد.

شهردار قم با بیان اینکه البته به‌رغم این مشکلات شهرداری قم 50 اتوبوس خریداری کرده و تعمیرات اساسی(اورهال) 120 اتوبوس شهری را نیز مصوب کرده است، تصریح کرد: درخواست مجوز اختصاص بخشی از 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری قم برای بخش اتوبوسرانی برای کمک به این بخش است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای خرید اتوبوس گفت: در حال حاضر برای تهیه اتوبوس علاوه بر تولید کنندگان داخلی با چین و روسیه نیز در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/ت

تنها ماندن شهردار قم در حمل و نقل عمومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین هزینه‌های حمل و نقل عمومی قم بر دوش مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..