تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش شدید تولید محصولات باغی به دلیل سرمازدگی/ تولید ۱۸۰۰ تن توت فرنگی گلخانه‌ای در استان زنجان

ساعت: 16:44 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419241

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در خصوص وضعیت تولید محصولات باغی در استان زنجان گفت: امسال به دلیل سرمازدگی تولید محصولات باغی به شدت کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام اوجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; زنجان را یکی از استان های مهم تولید کننده توت فرنگی گلخانه ای در کشور برشمرد و تصریح کرد: 53 گلخانه‌ در حال حاضر در سطحی بالغ بر 15 هکتار به کشت و تولید توت فرنگی در استان اشتغال دارند.

وی با بیان اینکه از پیش‌بینی تولید یک هزار و 800 تن توت فرنگی گلخانه‌ای طی سال جاری در استان زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد: سال گذشته تولید توت فرنگی در استان به یک هزار و 160 تن رسید.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه محصول توت فرنگی در حال حاضر در تمام گلخانه های استان به روش هیدروپونیک تولید می شود، عنوان کرد: افزایش عملکرد، کاهش آلودگی و مصرف بهینه آب از جمله مزایای تولید توت فرنگی به روش هیدروپونیک به شمار می رود.

اوجاقلو بیان کرد: گلخانه‌داران استان زنجان امسال از نیمه دوم بهمن ماه برداشت توت فرنگی را آغاز کرده اند و تا اواخر مهر ماه محصول تولیدی خود را به بازار عرضه می کنند.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: توت فرنگی تولیدی در استان زنجان همه ساله علاوه بر مصرف در داخل استان عمدتا به استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان و گیلان ارسال می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش شدید تولید محصولات باغی به دلیل سرمازدگی/ تولید ۱۸۰۰ تن توت فرنگی گلخانه‌ای در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..