تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراضی تاکسیرانان به فعالیت تاکسی های اینترنتی در زنجان+ تصاویر

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419246

تاکسیرانان زنجان در اعتراض به فعالیت اسنپ و دیگر مشکلاتشان درمقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; تاکسیرانان زنجانی با پارک خودرو‌های خود در مقابل استانداری و بستن این گذرگاه پرتردد سعی در رساندن صدای خود به مسئولین بودند.

معترضان در این تجمع مشکلات بیمه، فعالیت تاکسی‌های اسنپ و مسافرکشان شخصی را از جمله مشکلات خود مطرح می‌کردند.

براساس اظهارات تاکسیرانان نداشتن بیمه و جولان مسافر کشان شخصی زخم کهنه‌ای بود که با آمدن «اسنپ» به زنجان دوباره در میان دغدغه‌هایشان سرباز کرده است.

یکی از معترضان علت تجمع خود را پایین بودن نرخ کرایه تاکسی‌های اسنپ عنوان کرد و گفت: این اقدام تاکسیرانی مشکلات تاکسیرانان را دو چندان کرده است.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی بارها در برابر اعتراضات ما گفته است اگر نمی‌توانید با این شرایط در تاکسیرانی فعالیت کنید با ماشین‌های شخصی کار کنید.

یکی دیگر از تجمع کنندگان با اشاره به اینکه هر ساله برای تمدید کارت شهری هفت خوان رستم را باید طی کرده و نزدیک به 500 هزار تومان نیز هزینه می‌کنیم افزود: در برابر این هزینه‌ها هیچ گونه خدماتی به تاکسیرانان ارائه نمی‌شود.

مسافران شخصی و مشکلات بیمه همچنان دغدغه اصلی این تاکسیرانان بوده و برخی از تاکسیرانان مشکلات بیمه را از جمله مشکلات کهنه‌ خود عنوان می‌کردند که همچنان با آن درگیر هستند.

یکی از معترضان عنوان کرد: از سوی استانداری نیز هیچ توجهی به تاکسیرانان نمی‌شود و بارها برای مطرح کردن مشکلات خود در مقابل استانداری جمع شدیم ولی هر بار وعده دادند ولی هیچ وعده‌ای عملی نشده است.

زنجان تاکسی 97

زنجان تاکسی 97

زنجان تاکسی 97

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراضی تاکسیرانان به فعالیت تاکسی های اینترنتی در زنجان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..