تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه "بچه‌های &

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419174

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد زنجان خبرداد؛

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: سامانه «بچه‌های مساجد»،ویژه اعضای کانون‌های مساجد راه‌اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی، امروز در نشست صمیمی با اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی شهرستان زنجان اظهار داشت: در احادیث آمده است، خداوند هر بنده‌ای را که عزیز بدارد توفیق خدمتگزاری در مسجد عطا می کند.

 وی با اشاره به فعالیت ربع قرن ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد،افزود: در این مدت اقدامات در خور توجهی در این مراکز فرهنگی و هنری در جوار مساجد انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری دو مرکز فعال در جوار مساجد هستند که هر دو در راستای رونق بخشی به مساجد فعالیت می‌کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بازوان توانمند مساجد محسوب می شوند، افزود: این کانون ها در کنار امام جماعت، هئیت امنا و پایگاه‌های مقاومت بسیج با همبستگی برنامه‌های اثرگذاری در مسجد اجرا می‌کنند.

 وی بر ضرورت همراهی ارکان مساجد با کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد و افزود: فعالیت‌هایی که در قالب برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در مساجد انجام می‌شود در راستای تکریم، رونق بخشی و کیفیت بخشی به مساجد است.

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه خادمان مساجد نباید به دنبال اسم و تصدی‌گری در مسجد باشند، گفت: فعالیت در مساجد تنها در راستای عمران معنوی و رونق بخشی به مساجد است.

این مقام مسئول با اشاره به راه‌اندازی سامانه «بچه‌های مساجد»،یادآور شد: در این سامانه اسامی اعضای کانون‌های مساجد به ثبت می‌رسد و سرانه واریزی به هر کانون از طریق این سامانه خواهد بود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از ثبت کارت شناسایی هوشمند و چندمنظوره«بچه های مسجد» با همکاری بانک ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۸ مهرماه سال جاری این کارت شناسایی در تهران رونمایی شد.

 حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت همراهی با دستگاه‌های فرهنگی استان و بهره‌گیری از ظرفیت این دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های متنوع در بستر کانون‌های مساجد تاکید کرد و افزود: در همین راستا به زودی تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های متولی مساجد از جمله سپاه انصارالمهدی(عج) و اوقاف و امور خیریه استان و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان منعقد خواهد شد.

 وی با بیان اینکه گروه‌های اندیشه‌ورز به منظور بهره‌گیری از ظرفیت فعالان این حوزه تشکیل شده است، ادامه داد: کانون‌های مساجد یک ظرفیت فرهنگی هستند که با اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه "بچه‌های &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..