تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز مرگ کارگر فضای سبز بوکان در دست پزشک قانونی

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419107

پس از مرگ این کارگر ۵۷ ساله فضای سبز در اتاق نگهبانی، ۲ روایت متفاوت از سوی مسئولان شهرستانی عنوان شد و هنوز پزشک قانونی علت اصلی مرگ وی را اعلام نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح روز دوشنبه ۲۳ مهر ماه جنازه کارگر فضای سبز شهرداری بوکان در اتاقک نگهبانی بوستان ساحلی این شهر کشف شد که علت مرگ وی گمانه های فراوانی به دنبال داشت.

در همین باره و پس از مرگ این کارگر ۵۷ ساله فضای سبز در اتاق نگهبانی، ۲ روایت متفاوت از سوی مسئولان شهرستانی عنوان شد و هنوز پزشک قانونی علت اصلی مرگ وی را اعلام نکرده است.

بر همین اساس مسوول فوریت های پزشکی ۱۱۵بوکان در این باره عنوان کرد: یک مرد ۵۷ ساله که نگهبان بوستان ساحلی این شهر بود، بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داد.

سید طه قاسمی تصریح کرد: تکنسین های مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان پس از تماس همکاران متوفی مبنی بر وقوع این حادثه به محل اعزام شدند ولی پیش از رسیدن ماموران این مرکزوی فوت کرده بود.

قاسمی گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این مرد هنگام استراحت در اتاقک نگهبانی و بر اثر روشن کردن آتش در داخل یک حلب دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده است.

مسوول فوریت های پزشکی ۱۱۵ بوکان گفت: جسد فرد مورد نظر برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی بوکان تحویل شد.

در همین رابطه یکی از اعضای شورای شهر بوکان نیز ضمن رد مرگ ناشی از خفگی براثر دود آتش، اظهار داشت: آنچه که تاکنون از آن صحبت می‌شود این است که فرد یاد شده (بنا بر حدسیات اولیه) در اثر سکته قلبی درگذشته است. البته قابل ذکر است که برای بررسی‌های بیشتر، پیکر آن مرحوم در اختیار پزشکی قانونی است اما تاکنون اعلام نتیجه‌ای از سوی آنها نشده است. با این وجود، من هم‌چنان پیگیر این ماجرا هستم.

احمد صالحی تصریح کرد: کسانی که در هنگام صبح، پیکر بی‌جان وی را یافتند هیچ اثری از آتش و یا دلایل محتمل دیگری از جمله ضرب و شتم نیافتند.

عضو شورای شهر بوکان در پایان، در خصوص کارگر جان‌سپرده، بیان داشت: وی فردی سالخورده (بالای ۵۰ سال)، کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری بوکان و دارای همسر و فرزند بوده است.

حال باید دید و منتظر ماند تا در نهایت پزشک قانونی کدام روایت را علت مرگ این کارگر بوکانی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز مرگ کارگر فضای سبز بوکان در دست پزشک قانونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..