تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبری با فراخوان خود از ملت خواست برای 50 سال ‌آینده ریل‌گذاری کنند/ امیدواریم کابینه‌ ۱۴۰۰ در راستای سند توسعه گام بردارد

ساعت: 17:35 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419284

شیویاری گفت: سند الگوی پیشرفت اسلامی ایران در 50 سال آینده توسط صاحب‌نظران و کارشناسان تدوین می‌شود و تمامی دولت‌ها باید در راستای اهداف این سند گام بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ، یعقوب شیویاری  با اشاره به فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل الگوی پیشرفت ایران در ۵۰ سال آینده، خاطرنشان کرد: تدوین این سند قرار است 3 سال بعد به اتمام برسد و دعوت رهبر انقلاب از عموم برای بررسی محورها و ارائه‌ی نظریات‌شان در این خصوص نشان از توجه ایشان به جامعه‌ی نخبگانی کشور و دخالت آحاد مردم در سرنوشت‌شان دارد.

وی با بیان اینکه کلیت سند پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، بین‌المللی و حتی سیاسی را شامل می‌شود و تحقق آن بسیار راهگشاست، تصریح کرد: تکمیل این سند به‌دست جوانان نخبه و اشخاص صاحب‌نظر رخ می‌دهد و تحقق بندهای آن نیز بایستی توسط ملت مطالبه گردد و همه پایِ کار آیند.

نماینده مردم میانه با اعلام اینکه گاهاً می‌بینیم دولت‌مردان عمداً و یا سهواً از اجرای مطالبات و فرامین رهبر معظم انقلاب شانه خالی می‌کنند، توضیح داد: نمونه‌ی این بی‌‌توجهی را در اقتصاد مقاومتی دیدیم و امروز شاهد تبعات آن در جامعه هستیم، یا در برنامه‌ی پنج‌ساله تعلل دولت را ناظر بودیم و اکنون زیر 30 درصد آن محقق شده است.

وی در پایان صحبت‌های خود بیان داشت: امیدواریم بعد از تکمیل سند و توجه مردم به محورهای آن، در سال 1400 شاهد کابینه‌ای باشیم که در جهت اهداف این سند گام بر دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبری با فراخوان خود از ملت خواست برای 50 سال ‌آینده ریل‌گذاری کنند/ امیدواریم کابینه‌ ۱۴۰۰ در راستای سند توسعه گام بردارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..