تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستاییان صنعت بوم گردی را جدی بگیرند

ساعت: 16:38 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419154

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه این اداره کل آماده ارایه تسهیلات برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی است، گفت: روستاییان، شورا و دهیاران بوم گردی را جدی بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  نادر فلاحی در حاشیه بازدید از تپه باستانی آتشگاه سرعین به خبرنگار سبلان‌ما، گفت: این تپه ثبت ملی شده است ولی متاسفانه حریم این منطقه تعیین نشده است که در اولین حرکت حریم آن توسط گروه باستانی شناسایی اداره کل تعیین خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم بعد از اخذ مجوزهای لازم و تامین اعتبار، عملیات کاوش را شروع کنیم و این مکان باستانی ساماندهی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: سعی داریم در کنار استفاده گردشگران از مناظر طبیعی زیبا و آبهای درمانی شهرستان ، توریستم فرهنگی نیز با احیای آثار باستانی این شهرستان رونق یابد.

وی با اشاره به اینکه اداره میراث فرهنگی آماده ارایه تسهیلات برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی است ادامه داد:روستاییان ، شورا و دهیاران بوم گردی را جدی بگیرند.

فلاحی گفت: ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی در روستاهای شهرستان سرعین زمینه ساز اقتصاد پایدار و توسعه گردشگری روستایی در فضاهای بومی و طبیعی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستاییان صنعت بوم گردی را جدی بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..