تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت تأسف‌بار جهان در برابر جنایات سعودی‌ها

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419125

امام‌ جمعه شهرستان جویبار گفت: تا زمانی که عربستان سعودی مانند گاو شیرده به آمریکا باج می‌دهد باید شاهد این سکوت تأسف بار مجامع بین‌المللی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده طی گفت‌وگویی از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات عربستان انتقاد و اظهار کرد: جنایات عربستان در زمان‌های مختلف دردرون کشور خود و یا در یمن، سوریه و دستگیری و کشتن شاهزاده‌های سعودی بسیار روشن و آشکار است ولی کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در برابر این جنایات سکوت کردند.

وی افزود: در حادثه اخیر قتل روزنامه نگار سعودی در ترکیه نیز ردپای سعودی بسیار آشکار است ولی باز هم سکوت بین‌المللی حاکم و به دنبال رفع اتهام از این رژیم کودک‌کش هستند.

امام‌جمعه جویبار به تبعیض رفتاری در دنیا اشاره و عنوان کرد: اگر یکی از کشورهای مخالف با آمریکا یا ایران این اقدامات را انجام می‌داد تمام دنیا را به هم می‌دوختند و کل جهان را علیه ایران می‌شوراندند.

نادعلیزاده خاطرنشان کرد: تا زمانی که عربستان سعودی مانند گاو شیرده به آمریکا باج می‌دهد باید شاهد این سکوت تأسف بار مجامع بین‌المللی باشیم.

وی گفت: سازمان ملل‌متحد و دیگر سازمان‌های جهانی بازیچه دست استکبار هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت تأسف‌بار جهان در برابر جنایات سعودی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..