تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخذ مجوز احداث میدان چهارراه آزادگان در شهر سورک

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419127

شهردار سورک گفت: اخذ مجوز در چهارراه آزادگان از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی در ادوار مختلف بود در چندماه اخیر و با همت مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر این مجوز اخذ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سورک به‌عنوان مرکز شهرستان میاندورود در این چند ساله تلاش داشته تا بتواند نقش و نمایی از یک شهر به‌عنوان مرکز شهرستان را از خود به نمایش بگذارد و شهرداری این شهر از زمان تاسیس در سال 75 تا به امروز توانسته اقداماتی را انجام دهد اما آنچه برای مسافران و خودروهای عبوری سورک را به این منظور به نمایش نمی‌گذاشت شاید نداشتن یک میدان، کمربندی یا چیزی که سرعت خودروها را بگیرد و این شهر را به نمایش بگذارد.

شاید مهمترین مکانی که تا به امروز از سورک برای مسافران عبوری به‌عنوان یک توقفگاه به نمایش می‌گذاشت پلیس راه بوده است در غیر این صورت مکان خاصی برای نشان دادن شهری در این جاده اصلی استان مازندران در این مکان شاید نداشت.

شهرداری سورک از سال‌ها قبل برای توسعه شهری و نشان دادن وجود شهری در این مسیر درخواست ایجاد میدان در چهارراه آزادگان را داده بود اما به دلایل مختلف نتوانسته بودند مجوز لازم برای این کار را بگیرند.

حسین طبری شهردار سورک در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تحقق آرزوی چندین ساله مردم شهر سورک در چهارراه آزادگان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز احداث میدان در چهارراه آزادگان شدیم.

وی با بیان اینکه شهرداری سورک سال‌ها پیگیر اخذ مجوز بود اما موفق نشده بود، افزود: با توجه به اینکه چهارراه آزادگان در رینگ سراسری واقع شده بود و تردد در آن زیاد بود مسئولان استانی مخالف میدان و موافق تقاطع غیر هم سطح بودند.

شهردار سورک با بیان اینکه اخذ مجوز در چهارراه آزادگان از برنامه‌های شهرداری و شورای محترم اسلامی در ادوار مختلف بود در چندماه اخیر و با همت مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای شهر این مجوز اخذ شد، خاطرنشان کرد: وقتی شهرداری دارای یک دورنما برای توسعه شهر باشد قطعا برای رسیدن به آن تلاش می‌کند و ایجاد میدان در چهارراه آزادگان یکی از این برنامه‌ها و سرلوحه کار ما بود.

طبری کاهش سرعت وسایل نقلیه، دادن یک هویت شهری به سورک و رونق حاشیه تجاری با توجه به اینکه این چهارراه محل رفت و آمد روستاهای پایین دست و بالادست است را از اهداف ایجاد میدان بیان کرد وگفت: با گرفتن مشاوران ذی صلاح موفق به اخذ مجوز لازم شدیم.

وی با تاکید بر اینکه اخذ مجوز لزوما به معنی اجرای سریع نیست، افزود: ایجاد میدان یک پروسه‌ای دارد که گرفتن مجوز لزوما اجرا را پشت سر خود ندارد و نیاز به تعریض، تملک و همکاری صاحبان ملک در این منطقه داریم.

طبری از اخذ مجوز ایجاد بلوار آزادگان خبر داد و گفت: شهرداری برای اجرای پروژه‌های خود نیاز به همکاری مردم و مسئولان برای جذب اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه کمتر از 20 درصد مردم عوارض خود را پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: از وقتی به شهرداری آمدم پرداخت عوارض از سوی شهروندان کم شده است.

شهردار سورک در پایان گفت: انجام خدمات نیاز هزینه دارد و دولت هم چتر حمایتی خود از شهرداری‌ها را کمتر کرده است و نیازمند همکاری مردم برای توسعه شهر هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخذ مجوز احداث میدان چهارراه آزادگان در شهر سورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..