تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای سند الگوی اسلامی_ایرانی پیشرفت باعث توسعه کشور در منطقه و جهان می شود

ساعت: 18:05 منتشر شده در مورخ: 1397/07/24 شناسه خبر: 1419250

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: اجرای این سند باعث ایجاد امید برای مردم است که آگاه باشند، نظام جمهوری اسلامی برنامه هایی برای آینده کشور دارد و باعث پیشرفت و توسعه کشور در سطح منطقه و جهان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگارما با اشاره به فراخوان رهبری برای بررسی و اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت اظهار کرد: این سند درواقع، ترسیمی از چشم اندازها، آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در پنج دهه آینده است.

وی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مراکز علمی و دانشگاهی، صاحب نظران، نخبگان، مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و تمامی نهاد های کشور در طول دو سال آینده دیدگاه ها و نظراتشان را جمع بندی و به مرکز ارائه دهند.

نماینده مردم پنج شهرستان استان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای بهره گیری و الگوبرداری از این سند در برنامه های پنج ساله توسعه، لوایح و بودجه های سالیانه مصوب اعلام می کند.

 قربانی سند اولیه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را افقی از آینده جمهوری اسلامی باتوجه به اسلامیت و ایرانیت خواند و گفت: اجرای این سند ضرورت حتمی است و می توان سیاست های کلان کشور را بر اساس این سند طراحی کرد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این سند باعث ایجاد امید برای مردم است که آگاه باشند، نظام جمهوری اسلامی برنامه هایی برای آینده کشور دارد و اجرای این سند باعث پیشرفت و توسعه کشور در سطح منطقه و جهان می شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای سند الگوی اسلامی_ایرانی پیشرفت باعث توسعه کشور در منطقه و جهان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..