تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر اجرای آثار هنری شاخص در استان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اجرای اپرای عاشورا در بابل بر ایجاد زمینه و فرصت برای اجرای آثار هنری شاخص در استان‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،محمود شالویی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان مازندران گفت: از سویی برای حضور و اجرا گروههای هنری استان در تهران تلاش می‌شود و از سوی دیگر برای اینکه شهروندان استان نیز از آثار ارزشمند تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی بهره مند شوند تلاش می‌کنیم فرصت‌هایی را برای اجرای آثاری در استان فراهم کنیم. استان مازندارن ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف هنری دارد و همچنین اشتیاق و زمینه‌های مناسبی نیز برای اجرای برنامه‌های هنری در استان وجود دارد که می‌بایست از این فرصت‌ها و ظرفیت به نحو مناسب استفاده کرد.

او در ادامه گفت: اپرای عروسکی عاشورا به کارگردانی بهروز غریب پور از نظر تم و اجرا اثر ارزشمندی است که تاکنون مورد توجه قرار گرفته است و قطعا در مازندران نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

اپرای عروسکی “عاشورا” به کارگردانی بهروز غریب پور در شهر بابل استان مازندران اجرا می‌شود.

اپرای عاشورا که تاکنون اجراهایی در تهران و ایتالیا، فرانسه و لهستان داشته است برای نخستین بار در یکی از استان‌های کشور اجرا می‌شود و  از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه جاری در بابل اجرا می‌شود.

اپرای عاشورا کار گروه تئاتر «آران» به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در سالن دانشگاه صنعتی نوشیروانی شهر بابل اجرا می‌شود.

اپرای عروسکی عاشورا نخستین اثری است که بر اساس تئوری احیای اپرای ملی بهروز غریب پور تولید و توسط خود او نوشته، طراحی و کارگردانی شده و با آهنگسازی بهزاد عبدی به اجرا شده است.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر اجرای آثار هنری شاخص در استان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..