تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته تربیت بدنی با شعار ۴۰ سال ورزش ۴۰ سال افتخار برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه  ۶۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد ؛گفت:امسال هفته تربیت بدنی با شعار ۴۰ سال ورزش ۴۰ سال افتخار از ۲۶ مهر تا ۲ آبان برگزار خواهد شد که برگزاری رژه هیات‌های ورزشی، نمایشگاه هیات‌های ورزشی، پیاده روی و مراسم صبحگاهی دانش آموزان مدارس، نواختن زنگ ورزش، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات آسیایی و پااآسیایی جاکارتای اندونزی، از مهمترین این برنامه هاست.

چمن گلی در ادامه به توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار هم اشاره‌ای کرد و گفت: توسعه ۴۰ خانه روستایی به امکانات ورزشی، افتتاح چند طرح ورزشی در این مناطق و برگزاری مسابقات ورزشی روستایی و عشایری از مهمترین این برنامه هاست.

انتهای پیام/پ

هفته تربیت بدنی و ورزش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته تربیت بدنی با شعار ۴۰ سال ورزش ۴۰ سال افتخار برگزار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..