تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد /منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد

طهرانچی گفت: منافع دانشگاه آزاد در راستای منافع مردم است و اتفاقات انتخاب رشته پزشکی سبب برکناری مدیران ناکارآمد شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد  در مراسم معارفه  سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی که ظهر امروز در مجتمع ولایت برگزار شد،  با بیان اینکه تحول در ساختار و فرهنگ سازمانی، یکی از ارکان تحول در دانشگاه است، اظهار کرد: برای مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی، افق 1404 ترسیم شده است و برمبنای آن به دنبال ایین هستیم تا بتوانیم در این افق به انتخاب اول داوطلبان، پژوهشگران و اساتید تبدیل شویم.

سرپرست دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه منافع مردم بر منافع سازمان ارجحیت دارند ، گفت: نسبت به این موضوع حساس هستیم که منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد و باید حرکت علمی که سال­ها در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده را در افق بلند پیش بریم.

واحدهای دانشگاهی به منافع مردم توجهی نداشتند

وی با اشاره به چالش بوجود آمده برای داوطلبان رشته ­های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد و دلیل ایجاد این مشکل آن بود که برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می­توانستند دانشجو ثبت­ نام کردند و فقط به منافع واحد خودشان توجه داشتند منافع مردم و سازمان برای آنها اهمیتی نداشته است.

طهرانچی با اشاره به جابجایی دانشکده ­های واحد تهران مرکزی به مجتمع سوهانک گفت: این اقدام چابکی و توانمندی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی را نمایان کرد ما در مدت اندکی توانستیم دانشکده­های واحد تهران مرکزی، تهران جنوب و تهران غرب که در سطح شهر پراکنده بود را به حداکثر دو پردیس برای هر واحد کاهش دهیم. با این اقدام، سرمایه­ های واحدهای دانشگاهی نیز حفظ شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران موتور تحرک و آغازگر تحول در دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: برای مدیریت این دانشگاه باید شخصی انتخاب می‌شد که توانمند، متخصص، مدیر و مسلط و آگاه به همه جوانب باشد. بنابراین سیدمحمودرضا آقامیری را که از بدو ورود به دانشگاه در دوره کارشناسی افتخار آشنایی با ایشان را دارم، بهترین گزینه برای ریاست این دانشگاه دانستم. او که در دوران دفاع مقدس سابقه­ای درخشان دارد، اولین معاون دفاع دانشگاه شهیدبهشتی بود که بنده نیز در آن دوران در کنار ایشان حضور داشتم و 35 سال است که از همکاری ما می­گذرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سوابق مدیریتی آقامیری گفت: او استاد تمام دانشگاه شهیدبهشتی، سابقه همکاری در معاونت علمی و فناوری ریاست­ جمهوری در دولت قبل را دارد و از تجارب ارزشمندی در حوزه علمی و اجرایی برخوردار است که امیدوارم در دوره مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حرکت آینده دانشگاه را به خوبی ترسیم کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد /منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..