تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضاییان دقیقه ۹۰ به تیم ملی دعوت شد!

۷۸۵۳۳۲

۸ بازدید

ظاهرا قرار نیست تصمیم های عجیب سرمربی تیم ملی تمام شود و او در آخرین اقدام از بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بود را در لیست 18 نفره تیمش استفاده کرد.

ورزش سه: ظاهرا قرار نیست تصمیم های عجیب سرمربی تیم ملی تمام شود و او در آخرین اقدام از بازیکنی که به تیم ملی دعوت نشده بود را در لیست 18 نفره تیمش استفاده کرد.

 رامین رضاییان بازیکنی است که به خاطر اینکه هنوز برای فصل جدید تیم خود را انتخاب نکرده از لیست تیم ملی برای بازی با بولیوی خط خورد و به این تیم دعوت نشد.

اما نکته عجیب اینکه او از روز اول اردو در کنار ملی پوشان حضور داشت و حتی یک آیتم تمرین را هم در این مدت از دست نداد.

کی روش در این مدت هیچ وقت در مورد تمرین کردن رامین رضاییان با وجود دعوت نشدن به تیم ملی اظهارنظری نکرد اما امروز عجیب ترین اتفاق ممکن در مورد مدافع راست تیم ملی اتفاق افتاد.

امروز زمانی که دوربین تلویزیونی روی کارلوس کی روش رفت که داشت با نیمکت نشینان تیمش در بازی با بولیوی دست می داد، رامین رضاییان هم در بین نفرات ذخیره حضور داشت در حالی که این بازیکن اصلا به تیم ملی دعوت نشده است.

این تصمیم عجیب کی روش اولین سوالی که به ذهن ها متبادر می کند این است که دعوت شدن به تیم ملی از سوی کی روش آیا وجهات دارد یا نه و چطور ممکن است بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت نشده در بازی با بولیوی روی نیمکت نشسته و حتی این شانس را دارد که برابر این تیم به میدان هم برود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضاییان دقیقه ۹۰ به تیم ملی دعوت شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..