تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی شاهرودی در جلسات شورای نگهبان هم دیگر شرکت نمی کند

آیت‌الله‌ هاشمی شاهرودی نه تنها مدتی است در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند، بلکه در جلسات شورای نگهبان نیز غایب است

عضو شورای نگهبان: غیبت هاشمی شاهرودی در جلسات شورای نگهبان

یکی از اعضای شورای نگهبان می‌گوید که آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در جلسات این شورا شرکت نمی‌کند.

دی‌ماه سال 96 در حالی ‌که حدود پنج ماه از ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گذشت با تعطیل شدن کلاس درس او، اخباری مبنی‌ بر بیماری‌ ایشان منتشر شد.

حالا قریب یک سال از ریاست هاشمی‌شاهرودی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گذرد و برخی از نزدیکان او از بهبودی حالش خبر می‌‌دهند، اما آیت‌الله‌ هاشمی شاهرودی نه تنها مدتی است در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند، بلکه در جلسات شورای نگهبان نیز غایب است.

نجات‌الله ابراهیمیان، عضو شورای نگهبان در پاسخ به این سؤال مبنی‌بر اینکه آیا آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جلسات شورای نگهبان حاضر می‌شود، اعلام می‌کند: خیر ایشان در جلسات حاضر نیستند.

سید محمود هاشمی شاهرودی از دوره سوم شورای نگهبان به عضویت این شورا درآمد. او در دوره چهارم به‌دلیل انتصاب به‌عنوان رئیس قوه قضاییه در شورای نگهبان نبود، اما با اتمام ریاستش بر دستگاه قضا بار دیگر به شورای نگهبان بازگشت و همچنان یکی از شش فقیه عضو این شوراست.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی شاهرودی در جلسات شورای نگهبان هم دیگر شرکت نمی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..