تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم سیلوا به میلان برگردد

۷۸۵۳۲۸

۲۵۴ بازدید

آندره سیلوا، مهاجم پرتغالی، روزهای خوبی را در میلان تجربه نکرد و تابستان امسال به صورت قرضی راهی سویا شد.

ورزش سه: آندره سیلوا، مهاجم پرتغالی، روزهای خوبی را در میلان تجربه نکرد و تابستان امسال به صورت قرضی راهی سویا شد.

 سیلوا به عنوان مهاجمی آینده دار، تابستان 2017 از پورتو به میلان پیوست ولی نتوانست خودش را با شرایط فوتبال ایتالیا وفق دهد. او چندی پیش به صورت قرضی با بند خرید دائمی 38 میلیون یورویی به سویا پیوست. انتقالی که برای او خوش یمن بوده و او در همین مدت اندک توانسته آمار گلزنی خوبی از خود به جای بگذارد.

امیدوارم سیلوا به میلان برگردد

میرابلی، مدیر ورزشی سابق میلان که با نظر او سیلوا سال گذشته به میلان پیوست، گفت:« از نظر من سیلوا مهاجمی فوق العاده آینده دار است. برای بازیکنی جوان مثل او بازی در سری آ کار ساده ای نبود. شاید یک سال زمان اندکی برای نشان دادن ارزش های یک بازیکن باشد. امیدوارم او به میلان برگردد.»

لئوناردو، مدیر ورزشی کنونی میلان نیز اخیرا در مورد سیلوا گفت که حفظ او غیرممکن بود چرا که هم خودش و هم مدیر برنامه هایش برای جدایی فشار زیادی به باشگاه وارد کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم سیلوا به میلان برگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..