تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بُرد شهرداری ماهشهر با سقوط ملوان به قعر جدول

۷۸۵۳۲۷

۳۷۰ بازدید

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم شهرداری ماهشهر مقابل ملوان بندرانزلی پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (سه‌شنبه) با انجام یک دیدار بین تیم‌های شهرداری ماهشهر و ملوان بندرانزلی پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم شهرداری ماهشهر موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود بگذرد.

شهریار مقانلو در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی برای ملوان و سیدایمان موسوی در دقیقه 56 و محمد پورسواریان در دقیقه 60 گل‌های شهرداری ماهشهر را در این دیدار به ثمر رساند.

شاگردان داود مهابادی در این دیدار پس از شش هفته، نخستین پیروزی فصل خود را کسب کردند تا علاوه بر شکستن این طلسم از قعر جدول نیز جدا شوند. شاگردان فرهاد پورغلامی نیز با پذیرفتن دومین شکست متوالی خود به قعر جدول سقوط کردند.

تنها دیدار باقیمانده هفته هشتم لیگ دسته اول بین تیم‌های فجرسپاسی شیراز و نود ارومیه روز شنبه 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

نتایج پنج دیدار نخست هفته هشتم نیز به شرح زیر است:

* گل‌گهر سیرجان 3 - مس رفسنجان یک
* بادران تهران صفر - قشقایی شیراز صفر
* مس کرمان 3 - خونه‌به‌خونه بابل صفر
* آلومینیوم اراک 2 - شاهین شهرداری بوشهر 2
* شهرداری تبریز یک - کارون اروند خرمشهر 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بُرد شهرداری ماهشهر با سقوط ملوان به قعر جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..