تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلاره ناظمی، داور بازی فینال المپیک جوانان

۷۸۵۳۲۶

۴۵۵ بازدید

داور زن ایرانی به عنوان قاضی دیدار فینال المپیک جوانان انتخاب شد.

ورزش سه: گلاره ناظمی که با قضاوت های خود در المپیک جوانان شهرت فراگیری در جامعه فوتبال ایران یافته است، فردا دیدار تیم های بانوان ژاپن و پرتغال در مسابقات فوتسال المپیک جوانان را قضاوت خواهد کرد.

این یک خبر فوق العاده برای فوتبال ایران و البته زنانی است که در قسمت های مختلف آن به کار مشغولند. ناظمی با قضاوت های موفق در دوره های قبلی به عنوان یکی از نامزدهای سوت زدن در بازی فینال برگزیده شد و حالا این افتخار بزرگ را با رای کمیته برگزاری رقابت فوتسال المپیک جوانان به دست آورده است. گلاره داور دیدار افتتاحیه این مسابقات نیز بوده است تا کارنامه پر و پیمانی در این رقابت ها داشته باشد.

گلاره ناظمی، داور بازی فینال المپیک جوانان

مسابقه فینال بین ژاپن و پرتغال به وقت محلی در سالن اصلی فوتسال این رقابت ها برگزار می شود. پرونا چیارا و مورنو سارابیا از ایتالیا و ونزوئلا کمک های ناظمی در این مسابقه خواهند بود.

مسابقه فینال فوتسال در بخش مردان هم بین دو تیم بولیوی و اسپانیا فردا ساعت 15:30 به وقت آرژانتین برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلاره ناظمی، داور بازی فینال المپیک جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..