تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس - السد

۷۸۵۳۲۵

۸۱۸ بازدید

با اعلام مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال احتمال حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس با السد قطر وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال ایران در راستای آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا- 2019 امارات از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال بولیوی خواهد رفت.

* مجری و گوینده خانم رادیو که در ورزشگاه آزادی حاضر شده با اجرای برنامه خود در ورزشگاه شور و حال خاصی برای هواداران تیم ملی ایجاده کرده است. این مجری خانم در صحبت‌هایش اعلام کرد؛ کی‌روش در صورت برد مقابل بولیوی پنجاهمین برد خود را با تیم ملی فوتبال ایران کسب خواهد کرد.

* حسن کریمی مدیرعامل سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در ورزشگاه حضور دارد.

* غلامحسین زمان ‌آبادی مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: خبرنگاران خانم هم برای پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت. به احتمال فراوان در بازی پرسپولیس مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هواداران بانوان همانند بازی امروز برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

* داوران کویتی این دیدار از مسئولان ورزشگاه درخواست کردند اینترنت در اختیار آنها قرار دهند.

* بازیکنان بولیوی در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی وارد زمین شدند و بدن‌های‌شان را گرم کردند.

* رفته به رفته بر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شود و حدود 3 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند. همچنین تعدادی از تماشاگران بانو نیز روی سکو‌ها حضور دارند.

احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس- السد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس - السد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..