تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی میت 20 RS پورشه دیزاین در برابر نسل قبل

هواوی امروز از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کرد که در این بین نسخه‌ی پورش دیزاین جدید با تلفیقی از چرم و شیشه چشم‌نوازتر از همیشه به نظر رسید.

هواوی ساعتی پیش از سری جدید خانواده‌ی میت یعنی میت ۲۰ رونمایی کرد، این سری از محصولات هواوی همواره جزو پرچمدارهای این شرکت بوده و به جدیدترین فناوری‌های روز گوشی هوشمند مجهز است. چینی‌ها مهرماه سال گذشته نیز از خانواده‌ی میت ۱۰ رونمایی کرده بودند که در زمان خود بسیار پیشرفته و نوآورانه محسوب می‌شدند. کرین ۹۷۰ و تراشه‌ی مخصوص پردازش عصبی از نوآوری‌های این سری به‌شمار می‌رفت.

طبق سنت سال گذشته، امسال نیز خانواده‌ی میت ۲۰، یک عضو خاص با عنوان پورش دیزاین دارد که نسبت به پورش دیزاین‌هایی که تا به امروز از این شرکت دیده‌ایم، یعنی میت ۱۰ پورش دیزاین و میت RS پورش دیزاین پیشرفت‌هایی داشته است. در ادامه به مقایسه‌ی میت 20 RS پورشه دیزاین با سری‌های قبل می‌پردازیم و پیشرفت‌ها و نوآوری‌های محصول جدید را بررسی می‌کنیم.

Mate 20 RS Porche Design

مقاله‌های مرتبط:

در خصوص مشخصات نسل جدید، هواوی ترکیب دوربینی را که در RS Porche Design استفاده کرد، در میت ۲۰ آر اس پورش دیزاین نیز ادامه داده و این گوشی‌ نیز همچون نسل قبل به دوربین سه‌گانه مجهز است. استفاده از سنسورهای ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی، میت ۲۰ را از نسل قبل خود کاملا متمایز می‌کند؛ چرا که میت ۱۰ پورش دیزاین که مهرماه سال گذشته‌ معرفی شد، دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی داشت.

مشخصه‌ی بارز دیگری که امسال دست‌خوش تغییر و ارتقاء شده، تراشه‌ی کرین به عنوان مغز متفکر دستگاه‌های هواوی است. در حالی که نسل پیشین از کرین ۹۷۰ با یک NPU یا واحد پردازش عصبی بهره می‌برد، خانواده‌ی میت ۲۰ و به طور مشخص میت 20 آر اس Porche Design به کرین ۹۸۰ با تراشه‌ی پردازش عصبی دوگانه مجهز شده است.

از لحاظ طراحی، شاخصه‌ی بارز افزوده‌شده در نسل جدید، ناچ یا بریدگی بالای نمایشگر است، با ترند شدن این ویژگی و پشتیبانی اندروید از آن شرکت‌های زیادی با هدف افزایش اندازه‌ی نمایشگر به این طراحی روی آوردند. هواوی نیز با افزودن ناچ در گوشی‌های سری میت ۲۰ اندازه‌ی نمایشگر را از ۶ اینچ در سال گذشته به ۶.۳۹ اینچ افزایش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی میت 20 RS پورشه دیزاین در برابر نسل قبل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..