تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی بند 3 پرو معرفی شد؛ مچ بند سلامتی مخصوص ورزشکاران

هواوی ساعاتی پیش در جریان رویداد ویژه‌ی ماه اکتبر از مچ‌بند تناسب‌اندام بند 3 پرو برای ورزشکاران رونمایی کرد.

همان‌طور که پیشتر وعده داده بود، هواوی ساعاتی پیش رویدادی ویژه را برگزار و طی آن از گوشی‌های جدیدش شامل میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 RS پورشه دیزاین رونمایی کرد. چینی‌ها در کنار این گوشی‌ها، ساعت هوشمند واچ جی‌تی را نیز معرفی کردند.

هواوی در کنار محصولات یادشده، دقایقی پیش به‌صورت رسمی از مچ‌بند سلامتی بند ۳ پرو هم پرده‌بردای کرد؛ Huawei Band 3 Pro مچ‌بندی جذاب با توانایی انجام کارهای مختلف است که می‌توان با تنها یک بار شارژ، به‌مدت ۲۰ روز (در حالت معمولی) و ۳۰ روز (در حالت استندبای) از آن استفاده کرد.

هواوی بند 3 پرو / Huawei Band 3 Pro

هواوی بند ۳ پرو محصولی بسیار مناسب برای دونده‌ها، شناگران و دوچرخه‌سواران است و از GPS نیز بهره می‌گیرد؛ این مچ‌بند تناسب‌اندام، حالت‌های مختلف شنا کردن را به کاربر ارائه می‌دهد و توانایی تشخیص خودکار نوع ورزش را نیز دارد.

از میان دیگر مشخصات مربوط به این مچ‌بند می‌توان به نمایشگر لمسی ۰.۹۵ اینچ AMOLED، ابعاد ۴۵ در ۱۸.۸ در ۱۰.۸۵ میلی‌متر، وزن ۲۵ گرم و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر اشاره کرد. در کنار این‌ها، کاربر می‌تواند اطلاعات ثبت‌شده توسط بند ۳ پرو (از جمله ضربان قلب و تخمین حداکثر اکسیژن مصرفی) را از طریق بلوتوث ۴.۲، برای اپلیکیشن Health App هواوی ارسال کند.

هواوی بند 3 پرو / Huawei Band 3 Pro

تاکنون در مورد تاریخ عرضه‌ی بند ۳ پرو صحبتی به‌میان نیامده است؛ با این‌حال می‌دانیم که این مچ‌بند هوشمند حدودا ۱۱۴ دلار قیمت خواهد داشت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی بند 3 پرو معرفی شد؛ مچ بند سلامتی مخصوص ورزشکاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..