تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌ های سری میت 20 در برابر رقبا

اعضای جدید سری میت ۲۰ بلاخره و پس از مدت‌ها انتظار از راه رسیدند. در مطلب پیش‌روی مقایسه‌ی کوتاهی بین مشخصات فنی این گوشی‌ها با بهترین‌های بازار خواهیم داشت.

نام سری میت تا به امروز همواره در بین گوشی‌های هواوی درخشیده است و از این رو چینی‌ها حساب ویژه‌ای روی خانواده‌ی میت ۲۰ باز کرده‌اند. ۴ گوشی جدید میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ RS پورشه دیزاین دقایقی پیش در جریان رویدادی در شهر لندن به جهانیان معرفی شدند. میت ۲۰ گوشی ارزان‌تر به عنوان یک پرچمدار اقتصادی مطرح است و نسخه‌ی پرو به دنبال اثبات جایگاه هواوی در بین پرچمداران بازار است؛ میت ۲۰ ایکس با نمایشگر ۷.۲ اینچی و پشتیبانی از قلم خود تعریف جدیدی از پرچمدار را در قالبی بزرگ ارائه می‌کند و در آخر سری لوکس پورشه دیزاین با طراحی خاص، جامعه‌ی هدف متفاوتی دارد.

کرین ۹۸۰ در کنار A12 بایونیک اولین تراشه‌های ۱۲ نانومتری دنیای موبایل هستند. اکسینوس ۹۸۱۰ و اسنپدراگون ۹۴۵ دو تراشه‌ی دیگر استفاده شده در پرچمداران بازار است. کرین ۹۸۰ به واحد پردازش دوگانه مجهز شده است و به ادعای هواوی ۲۰ درصد از نظر عملکرد نسبت به نسل پیش بهبود پیدا کرده است. چینی‌ها در این تراشه تا حد زیادی نقص واحد گرافیکی کرین ۹۷۰ را نیز برطرف کرده‌اند. با توجه به تمرکز میت ۲۰ ایکس روی بازی، این گوشی از سیستم خنک‌سازی مخصوصی استفاده می‌کند.

میت ۲۰ طبق انتظار به یک نمایشگر ال‌سی‌دی با ابعاد ۶.۵۳ اینچ مجهز شده است و برادر گران‌تر و حرفه‌ای‌تر یعنی میت ۲۰ پرو نیز نمایشگری اولد با ابعاد ۶.۳۹ اینچ خواهد داشت. هواوی با معرفی میت ۲۰ ایکس استانداردهای نمایشگر در گوشی‌های موبایل را به چالش کشیده است به طوری که ابعاد ۷.۲ اینچی عموما به استانداردی برای تبلت‌ها محسوب می‌شود؛ میت ۲۰ ایکس نیز همانند نسخه‌ی پرو و پورشه دیزاین به نمایشگر اولد مجهز شده است. گوشی‌های جدید سری میت در بین رقبا بزرگ‌ترین نمایشگر را به خود اختصاص داده‌اند. استفاده از قلم در بین پرچمداران مطرح بازار تنها به سری نوت محدود می‌شود با این حال هواوی با ارائه‌ی قلم همراه با میت ۲۰ ایکس وارد بازی جدیدی شده است.

پی ۲۰ پرو نه تنها به جهانیان نشان داد که چینی‌ها چیزی کمتر از رقبایشان در عرصه‌ی دوربین ندارند بلکه در مواردی مانند عکاسی در شب حریفان را به چالش می‌کشد. هواوی از دوربین سه‌گانه‌ی مجهز به لنزهای فوق عریض، عریض و تله‌فوتو بهره برده است؛ چنین ترکیبی از لنزها را اخیرا در وی ۴۰ تین‌کیو شاهد بوده‌ایم و باقی رقبا فاقد دوربین سه‌گانه هستند. امکان ثبت عکس‌های ماکرو تا فاصله‌ی ۲.۵ سانتی‌متر سوژه یکی از نکاتی مهمی به شمار می‌رود که هواوی مانور زیادی روی آن داده است. میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از نظر سنسورهای دوربین با یکدیگر متفاوت هستند با این حال همگی از سه لنز مذکور استفاده می‌کنند. خوشبختانه برخلاف اکثر گوشی‌های پرچمدار اخیر، هواوی خانواده‌ی میت ۲۰ را با اندروید ۹ پای روانه بازار می‌کند. 

در بحث باتری و شارژدهی میت‌های هواوی همواره جزو بهترین‌های بازار بوده‌اند. شارژ بیسیم ۱۵ واتی خانواده‌ی میت ۲۰ و و حالت معکوس آن برای شارژ کردن تجهیزات نه تنها نقص نسل‌های پیش را برطرف کرده است بلکه رقبا را نیز به چالش می‌کشد. شرکت‌های چینی مانند هواوی، شیائومی و وان‌پلاس عموما از شارژرهای بسیار سریعی در محصولات خود بهره می‌برند؛ تمام گوشی‌های سری میت ۲۰ با شارژر ۴۰ واتی سوپر شارژ روانه‌ی بازار می‌شوند از این باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی میت ۲۰ ایکس در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ خواهند شد. عموما شرکت‌ها از ظرفیت باتری کمتر و شارژرهای ۱۸ و ۲۰ واتی بهره در پرچمداران خود بهره می‌برند.

در ادامه می‌توانید مقایسه‌ی میت ۲۰، میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ ایکس را با رقبایی نظیر پیکسل 3 ایکس ال، آیفون XS Max، گلکسی نوت ۹، وی ۴۰ تین‌کیو، می ۸ شیائومی، سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌ های سری میت 20 در برابر رقبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..