تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادوبی برنامه Premiere Rush CC را به صورت رسمی معرفی کرد

ادوبی برنامه Premiere Rush CC را به صورت رسمی معرفی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می‌دانید تا به حال شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری محصولات خود را با سخت‌افزارهای زیبا و جذاب معرفی و ماه اکتبر را پر سر و صدا کرده‌اند اما ادوبی اجازه نداد که اکتبر فقط به نام گوشی‌ها، سخت‌افزارها و گجت‌ها ثبت شود. کمپانی ادوبی طی مراسمی بزرگ دو نرم‌افزار کاربردی و پرطرفدار خود را معرفی کرد. نرم‌افزاری کاربردی که ادوبی در مراسم جدید خود رونمایی کرد Premiere Rush CC نام داشت. این نرم‌افزار برای ویرایش راحت ویدئوها طراحی شده است تا تولیدکنندگان محتوای یوتیوب دیگر به راحتی ویدئوهای خود را ویرایش کنند.

Adobe قصد دارد با این برنامه‌ها اپلیکیشن‌های Creative Cloud را بهبود ببخشد به همین منظور برای معرفی برنامه‌های جدید خود در لس‌آنجلس کنفرانسی به نام مکس (Max) برگزار کرد و طی این مراسم برنامه ویرایش ویدئوی جدید خود، Premiere Rush CC را معرفی کرد. این اپلیکیشن جدید که از هم‌اکنون برای دسکتاپ و iOS قابل‌تهیه است، به‌طور ویژه برای آن‌هایی ساخته شده که در فضای مجازی به تولید محتوای ویدئویی مشغول هستند. Premiere Rush CC گزینه‌های مختلفی را برای خروجی گرفتن از ویدئوها ارائه می‌دهد که به صورت ویژه برای تمامی شبکه‌های اجتماعی نظیر اسنپ‌چت، اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و Vimeo بهینه‌سازی شده‌اند. گفتنی است، نسخه اندروید این اپلیکیشن، قرار است در سال 2019 منتشر شود.

ادوبی برنامه Premiere Rush CC را به صورت رسمی معرفی کرد +فیلم

Adobe Premiere Rush CC که به نام Project Rush هم شناخته می‌شود، در حقیقت آن‌دسته از یوتیوبرها را هدف قرار داده است که کار خود را به‌ تازگی آغاز کرده‌اند و قصد دارند برای ویرایش محتوای ویدیویی خود، از اپلیکیشنی جامع و آسان استفاده کنند. ادوبی مدعی است که Project Rush می‌تواند نسبت به اپلیکیشن‌های حرفه‌ای نظیر Premiere Pro، After Effects و Audition پروسه ویرایش ویدئو، موشن گرافیک و حتی میکس صدا را ساده جلوه دهد.

Premiere Rush CC ضمن استفاده از برخی روش‌ها برای ساده‌سازی ویرایش ویدئو، از ویژگی جالبی برای دوستداران میکس صدا بهره می‌گیرد که به‌ واسطه آن می‌تواند به صورت خودکار، صدای پس‌زمینه‌ را هنگام صحبت کردن فرد، تنظیم کند. گفتنی است، این قابلیت Premiere Rush CC از ادوبی سنسی نشأت می‌گیرد. Adobe Sensei یک فرم‌ورک مبتنی بر هوش مصنوعی است که با پلتفرم Creative Cloud یکپارچه شده و ویژگی‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فایل‌های Premiere Rush CC به طور کامل با پریمیر پرو سازگار هستند و این یعنی می‌توانید بخشی از کار خود را با این برنامه جدید انجام دهید و بقیه آن را از طریق اپلیکیشنی قدرتمندتر تکمیل کنید.

ادوبی برنامه Premiere Rush CC را به صورت رسمی معرفی کرد +فیلم

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی ادوبی، پلن‌های موجود برای خرید این اپلیکیشن جدید را (که برای اشخاص حقیقی معادل ماهانه ۱۰ دلار است) مشاهده کنند. در ضمن، یک پلن ویژه به نام Starter Plan تدارک دیده شده است که به کاربران امکان می‌دهد روی دسکتاپ یا iOS خود، بی‌نهایت پروژه تولید کنند و از سه پروژه آن‌ها به‌صورت رایگان، خروجی بگیرند.

گفتنی است، ادوبی طی مراسم رسمی خود، مکس قبل از این برنامه، برنامه فتوشاپ CC را برای آیپدهای اپل به صورت رسمی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: فتوشاپ سال 2019 برای آیپدها منتشر می‌شود

انتهای پیام/

ادوبی برنامه ویرایش ویدئوی جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادوبی برنامه Premiere Rush CC را به صورت رسمی معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..