تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میت 20 و میت 20 پرو در برابر نسل گذشته؛ چه چیز تغییر کرده است

هواوی ساعتی پیش گوشی‌های جدید سری میت ۲۰ را در حضور رسانه‌ها و در شهر لندن به جهانیان معرفی کرد. اما چه چیزهایی در این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل تغییر کرده‌اند.

وقتی صحبت از سری میت به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن کاربران به سوی نمایشگرهای بزرگ و شارژدهی بالا می‌رود؛ اما این سری با گذر زمان در بخش‌های دیگر نیز به بلوغ کافی رسیده است. میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو طبق انتظار اولین گوشی‌های هواوی با تراشه‌ی ۷ نانومتری کرین ۹۸۰ خواهند بود که به لطف واحد شبکه عصبی دوگانه طبق ادعای هواوی عملکردی فراتر از انتظار در بخش هوش مصنوعی خواهد داشت. کرین ۹۸۰ نسبت به کرین ۹۷۰ استفاده شده در میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو ۲۰ درصد از نظر عملکرد و ۴۰ درصد از نظر مصرف بهبود یافته است.

هواوی برای اولین بار استفاده از دوربین سه‌گانه را در پی ۲۰ پرو آغاز کرد و حال نوبت به پرچمداران سری میت ۲۰ رسیده است تا عملکرد خوب سری پی را در این بخش تکمیل کنند. هواوی از دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی در میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو استفاده کرده بود که با وجود عمکلرد خوب، به عنوان بهترین‌های بازار مطرح نبودند؛ اما دوربین میت ۲۰ پرو به لطف سنسور ۴۰ مگایپسکلی و لنز استاندارد، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی همراه شده با لنز تله‌فوتو احتمالا بار دیگر نام هواوی را در بحث عکاسی با موبایل بر سر زبان‌ها خواهد انداخت. میت ۲۰ به عنوان نسخه‌ی ارزان‌تر نیز به چینش سه‌گانه‌ی دوربین مجهز شده است با این تفاوت که سنسورهای متفاوت با رزولوشن کمتر در این گوشی استفاده شده است. استفاده از هوش مصنوعی در کنار اضافه شدن قابلیت ثبت تصاویر مایکرو دیگر نکات قابل ذکر در مورد دوربین‌ این گوشی‌ها است.

ظرفیت باتری میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو تغییر چندانی نسبت به نسل گذشته نکرده است؛ باتری میت ۲۰ پرو ۲۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به نسل پیش افزایش یافته با این وجود نسخه‌ی عادی با همان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه‌ی بازار خواهند شد. شارژ سریع ۴۰ واتی با کابل و اضافه شدن قابلیت شارژ بی‌سیم سریع ۱۵ واتی نکاتی هستند که میت‌های جدید را از نظر سریع شارژ شدن یک پله بالاتر از رقبا قرار خواهند داد؛ شایان ذکر است که نسل گذشته از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کرد.

نمایشگر بزرگ اولین انتظار علاقه‌مندان به سری میت است از این رو هواوی از نمایشگرهای ۶.۵۳ و ۶.۳۹ اینچی در دل میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو بهره گرفته است؛ طبق انتظار مدل ارزان‌تر با نمایشگر ال‌سی‌دی و مدل پرو با نمایشگر اولد روانه‌ی بازار می‌شود. میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو سال گذشته به نمایشگرهای ال‌سی‌دی و اولد ۵.۹ و ۶ اینچی شده بودند. همانند گوشی‌های نسل گذشته هر دو گوشی جدید نیز از استاندارد HDR10 برای نمایش محتوای با گسترده دینامیکی بالا بهره می‌برند. خوشبختانه دیگر خبری از حسگر اثر انگشت در پایین نمایشگر گوشی‌های جدید سری میت نیست؛ میت ۲۰ حسگری در پشت و میت ۲۰ پرو نیز به حسگر ادغام شده با نمایشگر مجهز شده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا از جدول زیر برای مقایسه‌ی مشخصات فنی میت ۲۰ و ۲۰ پرو با نسل گذشته استفاده کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میت 20 و میت 20 پرو در برابر نسل گذشته؛ چه چیز تغییر کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..