تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی واچ GT معرفی شد؛ ساعت هوشمند مبتنی بر LiteOS با توانایی پایش ضربان قلب

هواوی واچ جی‌تی نام ساعت هوشمند جدید هواوی است که ضمن بهره‌گیری از نمایشگری OLED، می‌تواند ضربان قلب کاربرش را پایش کند.

هواوی چند سال پیش از ساعتی هوشمند به‌نام Huawei Fit رونمایی کرد که ضمن داشتن نمایشگر لمسی تک‌رنگ، می‌توانست با یک‌بار شارژ، تا ۶ روز دوام بیاورد. این شرکت چینی به‌تازگی طی برگزاری رویداد ویژه‌ی معرفی گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، از ساعت هوشمند جدیدی به‌نام هواوی واچ GT رونمایی کرده است که تمامی ویژگی‌های ساعت هواوی فیت را به‌روزرسانی کرده و از یک‌سری ویژگی جدید و جالب بهره می‌گیرد. 

Huawei Watch GT از یک نمایشگر رنگی ۱.۳۹ اینچ OLED با وضوح تصویر ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل و پوششی از جنس DLC (کربنِ الماس‌مانند) و حاشیه‌های سرامیکی بهره می‌گیرد. بدنه‌ی واچ جی‌تی از جنس فولاد ضدزنگ ۳۱۶L است و این ساعت هوشمند از GPS هم پشتیبانی می‌کند. هواوی واچ جی‌تی در کنار موارد یادشده می‌تواند خوابیدن، دویدن، دوچرخه‌سواری کردن و شنا کردن کاربر را پایش کند؛ یکی دیگر از ویژگی‌های جالب واچ جی‌تی، این است که می‌تواند به‌لطف داشتن سیستم ارتفاع‌سنج داخلی، حتی کوهنوردی‌ کردن کاربر را نیز پایش کند.

این ساعت جدید همچون هواوی فیت، توانایی این را دارد که با بهره‌گیری از یک سنسور (که در قسمت زیرین قرار دارد و شامل ۶ LED است) به‌صورت مداوم، ضربان قلب کاربر را پایش کند. چینی‌ها مدعی شده‌اند که به‌لطف بهینه‌سازی هوش مصنوعی در واچ جی‌تی، این ساعت می‌تواند دقت بسیار بالایی در زمینه‌ی ثبت ضربان قلب از خود نشان دهد. هواوی واچ GT در کنار این موارد، می‌تواند تشخص دهد که چه هنگام توسط کاربر پوشیده شده است.

هواوی واچ جی تی / Huawei Watch GT

در قسمت پشتی شاهد الگوی چهار نقطه‌ای هستیم که دوربین میت ۲۰ را تداعی می‌کند

ساعت جدید هواوی که از سیستم‌عامل LiteOS بهره می‌برد، عملکرد قابل‌توجهی در زمینه‌ی بهینه‌سازی مصرف انرژی از خود نشان می‌دهد. این ساعت از معماری دو تراشه‌ای بهره‌مند است که یکی از این تراشه‌ها برای انجام تسک‌های سبک (مثل تحلیل و بررسی خواب) و دیگری برای انجام تسک‌های سنگین و پویا کاربرد دارند.

هواوی گفته است که کاربران می‌توانند به‌ سه حالت مختلف از این ساعت جدید استفاده کنند؛ اگر تمامی قابلیت‌های هوشمند ساعت را غیرفعال و تنها نوتیکیفیشن‌ها را فعال کنید، می‌توانید با یک‌بار شارژ تا حداکثر ۳۰ روز از ساعت خود استفاده کنید. اگر به‌صورت هفتگی تنها به‌مدت ۹۰ دقیقه ضربان قلب را پایش و قابلیت تحلیل میزان خواب را هم فعال کنید، می‌توانید از ساعت جدید هواوی حداقل دو هفته بهره بگیرید. در نهایت، اگر تمامی قابلیت‌های واچ جی‌تی را فعال و نمایشگر آن را به‌صورت تمام‌مدت روشن کنید، این ساعت با یک‌بار شارژ تنها ۲۲ ساعت دوام خواهد داشت.

هواوی واچ GT در کنار این‌ها تنها ۱۰.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و به‌صورت کامل با گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS همگام‌سازی می‌شود. این ساعت همچنین تا فشار ۵ اتمسفر در زیر آب دوام می‌آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند هواوی واچ GT را در دو مدل کلاسیک (با بند چرمی) و اسپرت (با بند سیلیکونی) به‌ترتیب با قیمت ۲۸۹ و ۲۳۰ دلار تهیه کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی واچ GT معرفی شد؛ ساعت هوشمند مبتنی بر LiteOS با توانایی پایش ضربان قلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..