تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس در انتظار مورینیو

۷۸۵۳۰۸

۲۰۹ بازدید

ژوزه مورینیو به دلیل مصاحبه تندش پس از بازی یونایتد و نیوکاسل، احتمالا با جریمه انضباطی مواجه خواهد شد.

ورزش سه: اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد که برای مورینیو یک پرونده انضباطی تشکیل داده است. علت، مصاحبه تند مورینیو علیه رسانه ها در پایان بازی منچستریونایتد و نیوکاسل عنوان شده است.

جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس در انتظار مورینیو

در روزهای منتهی به بازی، برخی رسانه ها از قطعی بودن اخراج مورینیو خبر داده بودند و اینکه سوای هر نتیجه ای، مدیران یونایتد قصد برکناری آقای خاص را دارند.

در آن مسابقه، یونایتد که ابتدا 0-2 عقب افتاده بود در 20 دقیقه پایانی با گل های ماتا، مارسیال و الکسیس سانچس توانست ورق را برگردانده و پیروز شود.

مورینیو نیز در میکسدزون ورزشگاه به انتقاد تند از رسانه ها پرداخت:« من امشب به لندن می روم و اگر فردا آنجا باران هم بارید تقصیر من است اگر حتی در برگزیت مشکلی ایجاد شد باز هم من مقصر هستم. تعویض ها مهم نبود و آنچه اهمیت دارد ذهنیت، میل به پیروزی و تعهد است. همانطور که در گذشته هم گفتم هیچ کس مهم نیست و تنها باشگاه اهمیت دارد.

موضوع من نیستم، مسئله بازیکنان نیستند و همه چیز باشگاه است. در نیمه دوم بازیکنان هر چه داشتند ارائه دادند و دیگر چیزی برای نشان دادن وجود نداشت.

من 55 سال سن دارم و برای اولین بار می بینم یک نفر در فوتبال طعمه شده است. من 55 ساله دارم و بالغ هستم، می توانم با این اتفاقات کنار بیایم و با آن زندگی کنم. فکر می کنم صحبت های زیادی وجود دارد. شما رسانه ها صداقت و حرفه ای گری بازیکنان را زیر سوال بردید.»

او تا ساعت 18 روز 19 اکتبر(سه روز دیگر) برای پاسخگویی به این اتهام زمان دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس در انتظار مورینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..