تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت قدردانی روحانی از وزیر دفاع چه بود؟

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - رئیس‌جمهور کشورمان طی پیامی از همه دست اندرکاران صنعت دفاعی بابت پیشرفت های قابل توجه صنایع دفاعی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در پی قدردانی 189 نماینده مجلس شورای اسلامی از تدابیر وزارت دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح در جهت پیشرفت صنعت دفاعی کشور، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از وزیر دفاع، متخصصین صنعت دفاعی و همه دست اندرکاران صنایع دفاعی برای پیشرفت های قابل توجه در وزارت دفاع ابلاغ کرد.

حسن روحانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با اشاره به پیشرفت های صنعت دفاعی اذعان داشتند که این واقعیت انکارناپذیری است که نه تنها تحریم 40 ساله صنایع نظامی مانع رشد و تعالی این صنعت راهبردی نشده است بلکه یکی از عرصه های موفق والگو در تحریم شکنی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از تدابیر و تلاش های مجموعه دفاعی کشور، از تلاش های کارآمد وزارت دفاع برای صیانت و بالندگی صنایع دفاعی و نقش آفرینی در اقتدار علمی و دفاعی و سهم موثر در تکوین اقتصاد مقاومتی و مشارکت در صادرات غیر نفتی قدردانی کردند.

29214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت قدردانی روحانی از وزیر دفاع چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..