تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت گسترده بانک شهر از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور

مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر حمایت از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور را از اهداف مهم این بانک در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش شمانیوز،سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب و با اشاره به فعالیت کمیته تحقیقات بانکی دانشگاهی در این بانک، افزود: طی سال های اخیر با دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر،تربیت مدرس، دانشگاه خوارزمی و سایر دانشگاه‌ها، تعاملات گسترده‌ای در راستای توجه به توانمندی‌های جامعه دانشگاهی صورت گرفته است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم از سوی بانک شهر با دانشگاه‌های مطرح کشور از سال ۹۳، اظهار کرد: نیاز سنجی در این بانک به صورت پیوسته در دستور کار است و به دنبال آن هستیم که چه مشکلی با دستورالعمل و ضابطه حل نمی‌شود، در چنین موقعیتی آن را به پروژه تبدیل کرده و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهیم و به این منظور، شورایی تشکیل شده که پروژه‌ها در آن مطرح و با تصویب آن ،‌ دانشگاه‌ها مشغول به کار ‌شوند.
وی تصریح کرد: سال گذشته در کمیته تحقیقات بانکی دانشگاهی بانک شهر مطرح شد که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف همزمان با تغییرات فناورانه در صنعت بانکداری، دهمین رویداد استارتاپ تریگر با موضوع “کاربرد فناوری‌های نوین در محصولات و خدمات مالی و بانکی” برگزار شود.
صالحی در ادامه گفت: قطعا از تجارب همکاران فعال در شبکه بانکی در این رویداد استقبال می‌شود و به نوعی از مشارکت آنهادر سرمایه‌گذاری نیز استفاده خواهد شد، چراکه هدف آن نیست که فقط نام بانک شهر مطرح باشد. کار گروهی با سایر بانک‌ها و اشتراگ‌گذاری تجارب، منجر به نتیجه سریعتر خواهد شد.
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر تصریح کرد: استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی، ترویجی،رقابتی است که طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری آن برعهده‌ی ستاک (ستاد توسعه‌ ایده‌های کارآفرینانه دانشگاه صنعتی شریف) است.
وی افزود: بر این اساس، دهمین دوره از این رویداد از 29 مهرماه تا ۴ آبان‌ماه سال 97 با همکاری مرکز کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ شریف و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته‌ی دانشگاه صنعتی شریف و بانک شهر در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان این دانشگاه برگزار خواهد شد و در مدت ۶ روز صاحبان ایده را با فضای استارتاپی آشنا می‌کند. در این رویداد، علاوه بر کارگاه های عمومی، کارگاه های تخصصی در حوزه زیرساخت¬ها و سرویس های API بانک توسط کارشناسان خبره بانکی و همچنین سرویس های حوزه خدمات شهری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ارائه خواهد شد.
بر این اساس، علاقه‌مندان و صاحبان ایده برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ستاک به نشانی setak.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های تماس ۸۳۳۶۴۶۵۹ و ۸۳۳۶۴۹۷۷ اداره برنامه‌ریزی و تحقیقات بانک شهر و شماره ۶۶۱۶۶۳۳۵ دبیرخانه رویدادهای دانشگاه صنعتی شریف جهت آگاهی از جزئیات این رویداد تماس بگیرند.

منبع:مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت گسترده بانک شهر از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..