تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال ژاپن ۴ - اروگوئه ۳/ غافلگیری از نوع چشم بادامی‌

در ادامه دیدار‌های دوستانه ملی فوتبال امروز ژاپن با نتیجه چهار بر سه اروگوئه را شکست داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های دوستانه ملی ظهر امروز (سه شنبه) یک دیدار برگزار شد که طی آن ژاپن در ورزشگاه سایتاما با نتیجه پر گل چهار بر سه اروگوئه را از پیش رو برداشت.

تیم ملی فوتبال ژاپن ۴ - اروگوئه ۳/ غافلگیری از نوع چشم بادامی‌

تاکومی مینامینو (۲ گل)، یویا اوساکو و دوآن ریتسو برای ژاپن گلزنی کردند. گاستون پریرو، ادینسون کاوانی و خوان رودریگز هم برای نماینده آمریکای جنوبی گل زند.

در مهم‌ترین دیدار‌های دوستانه امشب تا ساعتی دیگر برزیل با آرژانتین و هلند مقابل بلژیک صف آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:پیروزی روسیه مقابل ترکیه/توقف آذربایجان در باکو  انگلیس 1 - اسپانیا 2/شکست سه شیرها در ویمبلی هلند ۳- آلمان صفر / تحقیر ژرمن‌ها به دست سربازان نارنجی پوش

انتهای پیام/

نتایج بازی های دوستانه ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال ژاپن ۴ - اروگوئه ۳/ غافلگیری از نوع چشم بادامی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..