تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری ماشین‌سازی منتفی شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه ماشین سازی تبریز قرار است به بخش خصوصی واگذار شود. یک شرکت هلدینگ با مدیریت یک سرمایه دار مراغه‌ای قرار بود به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان این باشگاه را خریداری کند، اما گفته می‌شود که این واگذاری منتفی شد و ماشین سازان هنوز در اختیار زنوزی قرار دارد.

موضوع واگذاری ماشین سازی به بخش خصوصی همچنان از سوی مسئولان این باشگاه پیگیری می‌شود تا مالکیت این باشگاه از زنوزی به فرد دیگری انتقال یابد.

تمرینات ماشین سازی در زمین اختصاصی تراکتورسازی

با توجه به اینکه تمرینات تیم تراکتورسازی به بنیان دیزل انتقال یافته است بنابراین تیم ماشین سازی علاوه بر مجموعه ورزشی بنیان دیزل در زمین اختصاصی تراکتورسازی هم تمرین می‌کند.

ساختمان باشگاه ماشین سازی قرار بود که از بنیان دیزل به محلی خارج از شهر تبریز انتقال یابد که در حال حاضر این انتقال منتفی شد.

بیشتر بخوانید: مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد ۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند ۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه ماشین سازی تبریز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری ماشین‌سازی منتفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..