تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارتینز: پیوستن آنری به موناکو طبیعی بود

۷۸۵۲۶۵

۸۷۲ بازدید

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک به تمجید از تیری آنری پرداخت و حضور او روی نیمکت موناکو را انتقالی طبیعی دانست.

ورزش سه: آنری فوتبالش را در موناکو آغاز کرد و حالا مربی گری را نیز در این تیم شروع می‌کند. او در طول چند سال اخیر، دستیار مارتینز در تیم ملی بلژیک بوده و با این تیم به مقام سومی جهان دست پیدا کرد. حال سرمربی بلژیک، حضور آنری در موناکو را انتقالی طبیعی دانست.

او گفت:" فکر نمی‌کنم ما ضرر کرده باشیم. این یک پروژه داخلی بود که از آنری و تجربه اش برای آماده سازی بازیکنان برای جام جهانی استفاده کنیم و به آن رسیدیم. پس از آن همه چیز برای آنری عالی پیش رفت ، او با تیم ملی بلژیک ماند تا انتقالی طبیعی رخ داد.

موضوع این نبود که اجباری در این انتقال باشد. ما همه از او حمایت کردیم زیرا موناکو خانه او بود، جایی که فوتبالش را به عنوان بازیکن آغاز کرده بود و حالا مربی گری را در آنجا شروع کرده است.او مربی بزرگی خواهد بود، شکی در این نیست. تجربه خیلی خوبی دارد و می‌داند باید چه کار کند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارتینز: پیوستن آنری به موناکو طبیعی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..