تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا برانکو، طارمی را همچنان می‌خواهد؟

۷۸۵۲۶۳

۱۵۷۷ بازدید

هواداران پرسپولیس به خاطر داستان های مختلف از مهدی طارمی دلگیر هستند اما سرمربی این تیم هرچند غیر مستقیم اما تمایلش به حضور طارمی در تیمش را پنهان نمی کند.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ در این سال ها نشان داده که علاقه زیادی به مهدی طارمی دارد. پیش از لیگ پانزدهم، برانکو روی ماندن این بازیکن تاکید کرد و پس از پشیمانی او در ترکیه، با آغوش باز از بازگشت طارمی استقبال کرد، اتفاقی که درباره رامین رضاییان رخ نداد. همچنین پس از محرومیت نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس و جدایی طارمی، برانکو هیچگاه علیه این بازیکن صحبتی را مطرح نکرد.

حالا در آستانه بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس، شایعاتی درباره تمایل بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس شنیده می شود. برانکو در این باره اعتقاد دارد: در حال حاضر خیلی چیزها به پایان نیم فصل بستگی دارد. ما تا دو، سه ماه قبل که پنجره نقل و انتقالات باز بود، برای نیم فصل دوم تیم خودمان را بستیم.

با ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی قرارداد بستیم. طارمی با تیمش تا پایان فصل قرارداد دارد و من واقعا نمی‌دانم چه کسی پول جدایی او از الغرافه که 2 میلیون دلار می‌باشد را قرار است پرداخت کند.

شایعات درخصوص بازگشت طارمی از جایی مطرح شدند که او به اردوی سرخ ها در دوحه رفت و با کادرفنی این تیم هم صحبت کرد. آیا صحبتی درباره بازگشتش هم وجود داشت؟ برانکو پاسخ می دهد: این یک اتفاق کاملا طبیعی است که یک بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کرده و حالا در قطر مشغول بازی است به اردوی تیم سابق خودش سر بزند.

از شما یک سوال دارم؛ واقعا کدام مساله طبیعی است؛ اینکه ما در دوحه باشیم و مهدی به دوستانش سر بزند یا اینکه پیش ما نیاید؟ طبیعی است که با دوستان و همبازیان خودش که سال‌ها با هم کار کرد‌ه‌اند ملاقات داشته باشد.

برانکو تمایلش به طارمی را پنهان نمی کند اما حق با اوست و پرداخت 2 میلیون دلار حق فسخ قرارداد این بازیکن برای پرسپولیسی ها غیرممکن است. اما مانع دیگر بر سر راه بازگشت آقای گل دو دوره لیگ برتر، حضور یک آقای گل دیگر در این تیم است، برانکو اینطور توضیح می دهد: در مورد طارمی این مساله فرق دارد؛ اینکه او دو سال آقای گل شده و حالا جانشین او یعنی علیپور هم آقای گل است.

نکته این است که هر بازیکنی که از پرسپولیس می رود، برانکو جانشینی در حد او یا حتی بهتر از او می سازد و در ترکیب قرار می دهد. به طور مثال وقتی رضاییان رفت، محرمی جانشین او شد یا وقتی طارمی محروم بود، علیپور در قامت یک آقای گل ظاهر شد و حالا سیامک نعمتی، بشار رسن و امید عالیشاه جای خالی جدا شده ها را به خوبی پر کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا برانکو، طارمی را همچنان می‌خواهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..