تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلق ثروت از فناوری‌ها مهمترین هدف در حوزه نانو/ تهیه دستورالعمل ملی برای مصرف محصولات نانویی باید در دستور کار قرار گیرد

خلق ثروت از فناوری‌ها مهمترین هدف در حوزه نانو/ تهیه دستورالعمل ملی برای مصرف محصولات نانویی باید در دستور کار قرار گیردمخبر دزفولی گفت: باید با ورود در مسیر ساخت و تولید فناوری های پیشرفته و کسب بازارهای جهانی، مسیر پیشرفت این فناوری ها را  تضمین کرد. به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو با اشاره به کسب جایگاه چهارم جمهوری اسلامی ایران در دانش نانو گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه نانو دارای سرعت بسیار خوبی است که به صورت روزافزون در حال رشد است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مهمتر از جایگاه جمهوری اسلامی در دانش نانو، تبدیل آن به فناوری و خلق ثروت از این توانمندی علمی است.

رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اهمیت ثروت آفرینی از محصولات دانش بنیان گفت: خوشبختانه امروز شرکت های مختلفی را دیدم که توانسته­‌اند هم در داخل و هم در خارج از کشور اقدام به بازاریابی و فروش محصولات خود کنند و امیدوارم در سال‌های آتی شاهد اخبار بیشتر از ثروت آفرینی در عرصه فناوری­‌های پیشرفته و به ویژه نانو باشیم.

مخبر دزفولی گفت: در نمایشگاه امسال پیشرفت قابلیت‌های پزشکی و دارویی کشور در استفاده از روش های نانویی حائز اهمیت بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: باید با ورود در مسیر ساخت و تولید فناوری های پیشرفته و کسب بازارهای جهانی، مسیر پیشرفت این فناوری ها را  تضمین کرد.

ضرورت  تهیه استانداردهای الزام آور در استفاده از محصولات نانویی

رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور افزود: تهیه استانداردهای الزام آور در استفاده از محصولات نانویی از قبیل توجه به ماندگاری بالا، کیفیت بالا و هماهنگی با محیط زیست از جمله مواردی است که بایستی در تولید این محصولات بدان توجه شود.

وی افزود: تهیه یک دستورالعمل ملی برای مصرف محصولات نانویی و پشتیبانی آن در زمینه تسهیل صادرات این محصولات حتماً باید در اولویت های آتی قرار گیرد که دراین زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی دارد موارد تسهیل کننده و پیش برنده علم و تکنولوژی در کشور را تسهیل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلق ثروت از فناوری‌ها مهمترین هدف در حوزه نانو/ تهیه دستورالعمل ملی برای مصرف محصولات نانویی باید در دستور کار قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..