تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها

۷۸۵۱۶۳

۶۸۹ بازدید

یک عکس به تنهایی می‌تواند یک خرس معمولی را به یک ناجی یا یک شخصیت را به یک رقاص تبدیل کند. چند دهه پیش، مجسمه‌ها برای گرامیداشت افراد یا رویداد‌ها ساخته می‌شدند، اما امروزه در خیابان‌ها، ممکن است چیز‌هایی مثل مجسمه کبوتر یا یک خرس را ببینید.

برترین‌ها: یک عکس به تنهایی می‌تواند یک خرس معمولی را به یک ناجی یا یک شخصیت را به یک رقاص تبدیل کند. چند دهه پیش، مجسمه‌ها برای گرامیداشت افراد یا رویداد‌ها ساخته می‌شدند، اما امروزه در خیابان‌ها، ممکن است چیز‌هایی مثل مجسمه کبوتر یا یک خرس را ببینید. برخی افراد نمی‌توانند از کنار این مجسمه‌ها بدون گرفتن عکس بگذرند، اما تعداد کمی از آن‌ها عکس‌های جالب و خلاقانه‌ای می‌گیرند.

ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژست‌های جالب و خلاقانه با مجسمه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..