تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش اردوغان به بازرسی کنسولگری عربستان برای مواد سمی

واکنش اردوغان به بازرسی کنسولگری عربستان برای مواد سمی

بین الملل > خاورمیانه - میزان نوشت: رئیس جمهور ترکیه طی اظهاراتی اعلام کرد که بازرسی از کنسولگری عربستان سعودی در استانبول که در آن جمال خاشقجی ناپدید شده ادامه خواهد داشت.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه می‎گوید که بازرسی از کنسولگری عربستان سعودی در استانبول که در آن جمال خاشقجی ناپدید شده ادامه خواهد داشت و این بازرسی برای یافتن مواد سمی است.

اردوغان

اردوغان در ادامه ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر نتایج متقاعد کننده‌ای در تحقیقات درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی یافت شود.


پلیس ترکیه نیز ساعاتی پیش اعلام کرد که امروز سه‌شنبه نیز برای دومین روز کنسولگری عربستان در استانبول مورد تفتیش قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع سوریه پرداخته و گفت: ما در صورت لزوم در منبج و شرق فرات دست به عملیات نظامی خواهیم زد.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش اردوغان به بازرسی کنسولگری عربستان برای مواد سمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..