تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لقب جدیدی که برانکو به سیدجلال داد

۷۸۵۲۰۰

۱۹۳۴ بازدید

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در دو سال گذشته یکی از مهره‌های کلیدی تیم برانکو بود.

خبرورزشی: برانکو در دو سال گذشته موفق شد دو قهرمانی در لیگ به دست بیاورد و پرسپولیس را هم در دو سال اخیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. یکی از کلیدی ترین مهره های برانکو در پرسپولیس سیدجلال حسینی است که پرسپولیسی ها به او لقب "سوپر من" داده اند. حال برانکو در مصاحبه با روزنامه گل لقب جدیدی به کاپیتان تیمش داده است. "بنجامین باتن".

بنجامین باتن یک شخصیت سینمایی است که در اواخر قرن نوزدهم و در سن ۸۰ سالگی به دنیا آمده و با گذشت زمان، در حالی که دیگران پیرتر می‌شوند، او جوان‌تر می‌شود.

برانکو سیدجلال را به بنجامین باتن تشبیه کرده است و معتقده او هر سال جوان تر می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لقب جدیدی که برانکو به سیدجلال داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..