تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار فراخوان بخش «نمایش‌های رادیویی» جشنواره تئاتر فجر

انتشار فراخوان بخش «نمایش‌های رادیویی» جشنواره تئاتر فجربه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ فراخوان بخش «نمایش‌های رادیویی» این رویداد با مدیریت امین رهبر منتشر شد.

نمایش رادیویی با قدمتی بیش از هفتاد سال گونه‌ای است که بی‌هیچ تردیدی می‌توان آن را یکی از فراگیرترین و موثرترین آثار در عرصه تولیدات هنر‌های نمایشی به حساب آورد. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فرصت مغتنمی فراهم شده است تا جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همت و یاری مدیران رادیو، بخش «نمایش‌های رادیویی» را در این جشنواره برگزار کند.

مسابقه «نمایش‌های رادیویی» با موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های چهل ساله انقلاب زیر مجموعه بخش چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در جشنواره است. متقاضیان حضور می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره از جزییات این بخش آگاه شوند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از تاریخ ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار فراخوان بخش «نمایش‌های رادیویی» جشنواره تئاتر فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..