تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوابق حجت الاسلام خاموشی رئیس جدید سازمان اوقاف و امور خیریه

سوابق حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریهبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی متولد ۱۳۴۱ در تهران، رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی و عضو هیئت امنای این سازمان است که به مدت هفده سال سرپرستی سازمان تبلیغات اسلامی را برعهده داشت.

او دارای مدرک تحصیلی دکترای فقه و حقوق جزا از مدرسه عالی شهید مطهری است و سابقه ۱۵ ساله درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و تحصیلات حوزوی از سال ۱۳۶۰ را دارد. همچنین حجت الاسلام و المسلمین خاموشی از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۷ عهده‌دار ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بود.

او از سال ۱۳۶۱ تاکنون در مقطع متوسطه تدریس داشته و از سال ۱۳۶۹ تاکنون عضو هیئت علمی دانشگاه است. رساله فوق لیسانس او با موضوع جرم سیاسی در اسلام و رساله دکترای او با عنوان بررسی فقهی و حقوقی اصل قانونی بودن جرائم و مجازات‌ها دفاع شد.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای فرهنگی عمومی و عضو هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است. او از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۸۰ مدیر آموزش متوسطه مدرسه عالی شهید مطهری بود. سید مهدی خاموشی در زمان مسئولیت خود در مدرسه عالی شهید مطهری، زمانی معاون امامی کاشانی بود و طرح دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی را اجرا کرد و بعد با حضورش در سازمان تبلیغات نیز در طی شش سال، سالانه ۱۰ دبیرستان علوم و معارف اسلامی را در کشور راه‌اندازی نمود.

بیشتر بخوانید: حجت‌ الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه شد

در ۵ شهریور ۱۳۹۷ طی حکم از سوی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی به همراه محمد قمی، احمد واعظی، محمدحسین روحانی‌نژاد و محمدرضا فلاح به عنوان اعضای هیئت امنای سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به عنوان رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه معرفی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوابق حجت الاسلام خاموشی رئیس جدید سازمان اوقاف و امور خیریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..