تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از «سربلند» در آستانه اربعین حسینی

رونمایی از «سربلند» در آستانه اربعین حسینیبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کتاب سربلند (روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) توسط خانواده شهید، دوستان و همرزمانش در آستانه اربعین حسینی در مسجد فاطمه الزهراء (س) روستای دورک رونمایی می‌شود.

کتاب «سربلند» (روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) به قلم محمدعلی جعفری نوشته و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. انتشارات شهید کاظمی برای رونمایی از کتاب خاطرات محسن حججی طی دو روز به روستایی سفر می‌کند که مردمش شهید را به تلاش و کوشش برای برپایی یک مسجد می‌شناسند.

روستای دورک که در پشت کوه‌های فریدونشهر اصفهان قرار دارد همان روستایی است که شهید حججی با دوستانش در موسسه شهید کاظمی چند تابستان را در قالب اردو‌های جهادی برای ساخت مسجد فاطمه زهراء سلام الله علی‌ها درآنجا سپری کردند و سه تابستان، پیش از تابستانِ سرخ زندگیش کار ساختِ مسجد فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها به پایان رسید.

بخشی از خاطرات شیرین شهید حججی که در کتاب «سربلند» به چاپ رسیده است از سفر‌های جهادی او به همین روستاست و مراسم رونمایی از کتاب زندگی شهید به همراه خانوادۀ ایشان و محمدعلی جعفری نویسندۀ کتاب و جمعی از فعالان فرهنگی در روستای دورک در جمع مردان و زنانی است که جهاد محسن حججی را به چشم دیده اند.

در این برنامه دو روزه که در روز‌های ۲۶ و ۲۷ مهرماه صورت می‌گیرد درآمد حاصل از فروش کتاب سربلند برای ساخت مسجد روستای کمرون که سال قبل مراحل شروع ساختش آغاز شده هزینه می‌شود.

پایگاه بسیج روستای وستگان بنام شهید محسن حججی افتتاح شده و تعداد دویست بسته مواد غذایی بین خانواده‌های روستا‌های کمرون، وستگان، دورک، وزوه و کاهگانک توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ از دیگر برنامه‌های جهادی موسسه شهید کاظمی ایجاد جاده برای روستای حیران است.

انتهای پیام/

«سربلند» در مهرماه رونمایی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از «سربلند» در آستانه اربعین حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..