تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اربعین» عرصه امتحان الهی است +عکس

مبادا عرصه امتحان «اربعین» را از دست بدهیم+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر زیارتی کربلا از جمله آرزوهای بزرگی است که بسیاری از افراد در سر دارند و در ایامی چون اربعین برای تحقق آن همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی با حسرت زیارت حرم امام حسین علیه السلام به شهادت رسیدند و برای حفظ آب و خاک این میهن حتی از لذت غیر قابل وصف زیارت حضرت سیدالشهدا در دنیا هم گذشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران مذهبی و مشاور رهبر معظم انقلاب، در صفحه اینستاگرام خود پستی درباره اهمیت اربعین و توجه به آن منتشر و حضور در مراسم اربعین را عرصه امتحان الهی ترسیم کرده است.

متن پست اینستاگرامی حجت الاسلام پناهیان به شرح زیر است:

حضور رزمندگان در دفاع مقدس ناشی از شوق و خوف بود. شوق جهاد و شهادت به جای خود، نگران هم بودند که مبادا تکلیف خود را ترک کنند و نتوانند به خدا پاسخگو باشند. مثل خشیت رزمندگان در دفاع مقدس، باید بترسیم که مبادا عرصۀ امتحان اربعین را از دست بدهیم و شرمندۀ رسول خدا(ص) شویم!

اربعین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اربعین» عرصه امتحان الهی است +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..