تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام برانکو به هواداران: دنبال جشن گرفتن نباشید!

۷۸۵۱۵۴

۱۴ بازدید

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس همچون کاپیتان این تیم اعتقاد دارد پیروزی در بازی رفت تضمینی برای صعود به مرحله بعدی نیست.

ورزش سه: پرسپولیس سه شنبه هفته آینده در یکی از مهم ترین بازی های تاریخش از السد قطر میزبانی خواهد کرد. سرخپوشان پایتخت در بازی رفت موفق شدند این تیم قدرتمند را شکست دهند که این نتیجه در حالی رقم خورد که پرسپولیسی ها بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتند.

کسب نتیجه در چنین شرایطی باعث شد تا برخی از هواداران پرسپولیس مسرور از این پیروزی، تیم خود را در فینال ببینند، موضوعی که از نگاه برانکو ایوانکوویچ پایه و اساس صحیحی ندارد.

او در گفتگو با گل درباره تفکر و نگرش برای از طرفداران تیمش گفت: واقعیت آن چیزی است که سیدجلال می‌گوید. هرچند که شانس زیادی برای قهرمانی داریم اما قبلا هم گفته‌ام هنوز کار تمام نشده و یک نیمه دیگر بازی با السد مانده است. ما در پرسپولیس یک شانس و رویای بزرگ داریم اما هنوز کاری نکرده ایم.

برانکو ضمن یادآوری بازی استقلال - السد اظهار داشت: در این بین اطرافیان باشگاه چه در داخل و چه خارج خیلی به این تیم امیدوار هستند و ما را نه تنها بالا بلکه بالاتر از آن چیزی که هستیم، می‌بیینند. به همین خاطر فقط فکر می کنند چطور می‌توانند جشن بگیرند. بازی با الدحیل چهار نیمه داشت و تا نیمه آخر دو بر صفر عقب بودیم و در نیمه آخر توانستیم سه گل بزنیم و صعود کنیم.

حال این هواداران پرسپولیس هستند که باید با چنین واقعیتی کنار بیایند و بی خود و بی جهت، غرور کاذب را به تیم تزریق نکنند؛ خصوصا آن هایی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند و همچنین کسانی که روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی می روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام برانکو به هواداران: دنبال جشن گرفتن نباشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..