تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۳ برج توسط یک نهاد دولتی در جماران

۷۸۵۱۵۱

۴۴ بازدید

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جماران و در نزدیکی بیت امام (ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته ولی ۳ برج ساخته و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی این محل ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر تهران گفت: در جماران و در نزدیکی بیت امام (ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته ولی ۳ برج ساخته و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی این محل ایجاد کرده است.

صبح امروز و در جریان نودوچهارمین جلسه شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران به انتشار اطلاعات شهرسازی در دستور کار اعضا قرار گرفت.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: این طرح‌ کمبودهایی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و شهرداری موظف است هرگونه ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهد و با تخلفات آن برخورد کند.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: اگر هر یک از شهروندان اطلاعات یک ساخت و ساز را در سامانه مشاهده کنند و به هر دلیلی خواست به آن اعتراض کنند آیا امکان آن فراهم است؟ روند اینکه یک شهروند چگونه می‌تواند به یک پروانه اعتراض کند آیا مشخص است؟

وی ادامه داد: ممکن است این طرح مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند و باید این طرح از تمام زوایا مورد بررسی قرار بگیرد. لازم است برای این نوع شفافیت، محدودیت‌های قانونی تنظیم شود تا در شهرداری دچار مشکل نشویم.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: به عنوان مثال در جماران و در نزدیکی بیت امام خمینی (ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته و 3 برج ساخته است و البته این در دوره گذشته بوده و اکنون اهالی آن محله بیش از 20 نامه به من نوشته‌اند ولی هنوز هیچ اتفاقی برای آن ملک نیفتاده است و می‌توان گفت هنوز اعتراض‌ها به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

در ادامه جلسه زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره این طرح اظهار کرد: این نوع طرح‌ها از رانت و تخلف جلوگیری می‌کند اما در این بارگذاری‌ها نحوه استفاده شهروند چگونه است؟

وی تصریح کرد: برای مثال من یک شهروند که کنار ساختمانم تخلفی رخ می‌دهد اما پلاک ثبتی را نمی‌دانم و چگونه باید از این تخلف آگاه شوم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۳ برج توسط یک نهاد دولتی در جماران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..