تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد تاریخی یک شهرداری در کتک زدن مردم!

گویا قرار نیست، سریال دنباله‌دار درگیری‌های ماموران شهرداری با شهروندان انتهایی داشته باشد.

شهرداري قزوين 2 حادثه تلخ را در كمتر از 72 ساعت رقم زد

گویا قرار نیست، سریال دنباله‌دار درگیری‌های ماموران شهرداری با شهروندان انتهایی داشته باشد. بعد از تهران و رشت و میاندوآب و ارومیه و .... این‌بار نوبت به قزوین رسیده بود که ماموران شهرداری آن به خاطر درگیری با یک دستفروش خبرساز شوند.

بر اساس اخبار منتشر شده، شب 22مهرماه، ماموران شهرداري يك دستفروش قزويني در منطقه يك اين شهر را به ‌شدت به باد كتك گرفته و وي را راهي بيمارستان كردند. به گزارش ايلنا و بنا به گفته شاهدان عيني فرد مضروب در خيابان سپه قزوين در حال فروش ميوه بوده كه ماموران سد معبر بدون هيچ گونه تذكري وي را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بر پايه اين گزارش حال وي رضايت‌بخش اعلام شده است.

اما اين تنها درگيري ماموران شهرداري با شهروندان قزويني نبود. در كمتر از 72 ساعت قبل از بروز اين حادثه، در گوشه‌اي ديگر از قزوين، خبرنگار سيماي الوند صدا و سيماي استاني به خاطر فيلمبرداري از برخورد خشن ماموران شهرداري با مردم در يك ماموريت با آنها درگير شد و در نهايت كار وي نيز به بيمارستان كشيد! ماجرا از اين قرار بود كه جمعه شب يك خبرنگار قزويني، در حال عبور از يكي از خيابان‌هاي قزوين با صحنه‌اي خبرساز مواجه شد.

ماموران شهرداري در منطقه يك قزوين در حال تخريب يك چهارديواري در حومه قزوين بودند كه با مقاومت مالك مواجه شدند، اين خبرنگار تصميم گرفت از اين صحنه‌ها فيلمبرداري كند كه با واكنش تند ماموران شهرداري مواجه شد و ماموران او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

خبرنگاري كه كنجكاوي‌اش، ماموران شهرداري را آزرده كرده، دچار آسيب‌هايي از ناحيه گردن و زانو شده و گوشي وي توسط عوامل شهرداري ضبط شده است، وي هم‌ اكنون در بيمارستان شهيد رجايي قزوين بستري است. پس از انتشار اين خبر، شهرداري قزوين به آن واكنش نشان داد و روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين اطلاعيه‌اي را صادر كرد مبني بر اينكه شهردار قزوين طي دستوري به مدير منطقه يك شهرداري، سرپرست حراست، مدير بازرسي و رسيدگي به شكايت و مدير اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين، بررسي اين موضوع و ارايه گزارش آن در اسرع وقت امروز را خواستار شد.

با اين حال، اين اطلاعيه پايان قصه خبرنگار مضروب شده نبود. با انتشار بيشتر اين خبر در شبكه‌هاي مجازي، شهرداري قزوين ديروز مجبور شد اطلاعيه ديگري را صادر كند و در آن تلاش كند تا كمي از بار فشار افكار عمومي در اين زمينه كم كند. در اين اطلاعيه كه ديروز منتشر شده آمده است:

ساعت 19:30 جمعه ٢٠ مهر ماه ١٣٩٧ماموران اجراييات منطقه يك شهرداري قزوين با در دست داشتن حكم قضايي براي جلوگيري از تخلف تغيير كاربري اراضي توسط شخصي كه با وجود اخطارهاي متعدد قصد ديواركشي و تغيير كاربري غيرمجاز اراضي كشاورزي چند هزار مترمربعي در حوالي روستاي مشعلدار واقع در جاده بويين زهرا را داشت، مراجعه كردند.

در اين هنگام مالكان زمين مذكور براي جلوگيري از جمع‌آوري مصالح توسط ماموران شهرداري، تعدادي از منتسبان خود را به منظور هواداري به محل فراخوانده و با توهين و فحاشي به ماموران شهرداري و نيروي انتظامي، با در دست داشتن بطري حاوي بنزين و سلاح سرد ماموران را تهديد كرده و با ايجاد جنجال و هياهو اقدام به حمله به سوي ماموران اجراييات و عوامل نيروي انتظامي كردند.

شدت حملات اين افراد به گونه‌اي بود كه ماموران نيروي انتظامي، تقاضاي كمك از يگان‌هاي ويژه را كردند؛ در جريان اين درگيري تعدادي از افراد حاضر در محل حادثه متواري و چهار نفر نيز جهت مذاكره توسط عوامل نيروي انتظامي به كلانتري منتقل شدند. نكته قابل تامل اين گزارش استدلال شهرداري قزوين در توجيه ضرب و شتم فرد ياد شده است.

در اين اطلاعيه در مورد دليل ضرب و شتم خبرنگار مزبور آمده است: بنا بر گزارش‌هاي رسيده از مراجع ذي‌صلاح يكي از افراد منتقل شده به كلانتري آقاي «يحيي درزجيني» است كه حين درگيري به هيچ‌ وجه خود را خبرنگار معرفي نكرده و پس از حضور در كلانتري بدون ارايه كارت شناسايي خود را خبرنگار معرفي مي‌كند. اين اطلاعيه در ادامه توجيه با توجه به تاريكي هوا و درگيري بين هواداران مالك، عوامل اجراييات و نيروهاي انتظامي، اينكه فرد مذكور توسط چه كسي مضروب شده است، مشخص نبوده و علت حضور وي در محل ماموريت عوامل شهرداري توسط مراجع ذي‌صلاح در حال بررسي است.

بدين‌ترتيب شهرداري قزوين 2 حادثه تلخ را در كمتر از 72 ساعت رقم زده كه از آن مي‌توان به عنوان ركوردي در اين عرصه ياد كرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemaad.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد تاریخی یک شهرداری در کتک زدن مردم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..