تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع همپوشانی بیمه ای با همکاری سازمان های بیمه گر در حال انجام است

به گزارش شمانیوز: دکتر سید تقی نوربخش در دومین جلسه کمیته سازمان‌های بیمه‌گر پایه، موضوع رفع همپوشانی را گام بزرگی در ساختار نظام سلامت کشور دانست و بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت بالای امکانات تکنیکی بین سازمان‌های بیمه‌گر پایه و حمایت وزارت بهداشت، طرح رفع همپوشانی با تعامل مناسب سازمان‌های بیمه‌‎گر در حال انجام است.

وی ادامه داد: رفع همپوشانی بیمه ای یکی از الزامات قانونی بوده که از ماه ها قبل باید انجام می شد. طبیعتا ایجاد این شرایط وضعیت بسیاری مناسبی را در جهت مدیریت مصارف و عدالت در توزیع امکانات درمانی ایجاد می‌کند.

دکترنوربخش با بیان اینکه رفع همپوشانی‌ها آرزوی تاریخی بوده است، اظهار کرد: در دولت‌های قبل اقداماتی در این زمینه انجام شد، ولی با موفقیت رو به رو نبود که اکنون به دلیل هماهنگی و تعامل که براساس منطق بیمه‌ای استوار است شاهد امضای تفاهم‌نامه بین سازمان‌های بیمه گر پایه هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی افزود: مهمترین اتفاق این است که این گام بزرگ برداشته شده و اگر در اجرا نواقص کوچکی وجود داشته باشد به سرعت حل خواهد شد تا در نهایت بستر عدالت بیمه‌ای و اصلاح فرهنگ بیمه‌ای را در پی داشته باشد.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع همپوشانی بیمه ای با همکاری سازمان های بیمه گر در حال انجام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..