تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز طلا برای رکوردزنی جدید

ساعت24-قیمت طلا روز سه‌شنبه تحت تاثیر ریسک‌گریزی سرمایه‌گذاران که در بحبوحه افزایش تنش‌های سیاسی و ابهامات اقتصادی متقاضی خرید این فلز زرد شده‌اند نزدیک به بالاترین قیمت دو ماه و نیم گذشته که روز دوشنبه به ثبت رسانده بود، ایستاد.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور تغییر چندانی نداشت و در ۱۲۲۶.۱۱ دلار ایستاد.

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر ثابت بود و به ۱۲۲۹.۹۰ دلار معامله شد.

طلا روز دوشنبه تا مرز ۱۲۳۳.۲۶ دلار پیش رفته بود که بالاترین قیمت از ۲۶ ژوییه بود، زیرا بازارهای سهام جهانی تحت تاثیر تشدید تنش‌ها میان قدرت‌های غربی و عربستان سعودی و نگرانی‌ها نسبت به روند رشد اقتصاد جهانی، ریزش کردند. با این حال بورس‌های آسیایی روز سه‌شنبه پس از یک هفته ضرر سنگین رشد ملایمی را به ثبت رساندند.

به گفته لوکمان اتونوگا، تحلیلگر شرکت FXTM، اگرچه ریزش بازارهای سهام تا حدودی تقاضا برای طلا را احیاء کرد، اما عوامل دیگری نیز در افزایش قیمت این فلز ارزشمند دخیل بوده‌اند. با تشدید تنش‌های تجاری، نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد جهانی و جنجالهای پیرامون انتخابات میان دوره‌ای آمریکا، طلا فرصتی برای درخشش پیدا کرده است.

اگر قیمت طلا مرز ۱۲۳۰ دلار را که مدت‌هاست قادر به عبور از آن نبوده است، بشکند احتمال زیادی وجود دارد که تا مرز ۱۲۵۰ دلار پیش‌روی کند.

اما طبق پیش‌بینی وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری ممکن است به محدوده بین ۱۲۰۸ تا ۱۲۱۷ دلار صعود کند زیرا با مقاومت شدیدی در مرز ۱۲۳۵ دلار مواجه است.

طلا تحت فشار دلار قوی، جنگ تجاری آمریکا و چین و نرخ‌های بهره بالاتر آمریکا، نسبت به اوج قیمت خود در آوریل بیش از ۱۰ درصد افت کرده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری تغییر چندانی نداشت و در ۱۰۸۳.۲۵  دلار ایستاد. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، ۱۴.۶۷ دلار معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در ۸۳۸.۴۹ دلار قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز طلا برای رکوردزنی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..