تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ٣ ايستگاه درمانی به مسیر پیاده روی اربعين/ بيش از ٤٠٠ فعاليت مستمر در بنياد داریم

اعزام ٣ ايستگاه درمانی به مسیر پیاده روی اربعين/ بيش از ٤٠٠ فعاليت مستمر در بنياد داریمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ودود حيدری مدير قرارگاه كاروان‌های جهادی سلامت یک بنیاد در مراسم شكرانه بهره برداری از ٦٣٧ طرح قرارگاه جهادی در مناطق محروم كشور اظهار كرد: امروز آئين نامه شكرانه بهره برداری از ٦٣٧ طرح قرارگاه جهادی در مناطق محروم برگزار می‌شود؛ اين طرح از تابستان شروع شده است و در حال حاضر به خوبی فعاليت می‌كند. جزئیات فعالیت جهادگران

حيدری بيان كرد: يكی از كارهای خدمت جهادگران توزيع بيش از ٥ الی ٦ هزار واحد مواد غذايی بوده است؛ بحث ديگر توزيع جهيزيه و حمايت از كودكان و توزيع لوازم تحرير است، همچنين ٨٠ پروژه آبرسانی داشته‌ايم كه بيش از ٤٠٠ فعاليت در اين راستا انجام شده است.

وي گفت: اين ٦٣٧ طرح قرارگاه جهادی مناطق محروم تمام استان‌ها را شامل می‌شود و ما تمام تلاش خود را برای انجام بی نقص فعالیت‌‌ها به کار خواهیم گرفت.

مهمترین خدمت بنیاد سرمایه گذاری در بخش اجتماعی است

در ادامه مراسم امير حسين مدنی مديرعامل بنياد خیریه با اشاره به اينكه این بنياد با تدبير و طراحی ستاد امام شكل گرفته است، گفت: اين بنياد با رويكرد اجتماعی خدمت رسانی  می‌كند، خدمت‌های مختلفی را در حوزه های مختلف داشته است به ويژه مهمترين آن سرمايه گذاری در بخش اجتماعی است.

مدنی افزود: قرار است با بچه های جهادی هم افزايی داشته باشیم؛ در بنياد چهار دسته خدمات برنامه‌ریزی كرديم تا بتوان كار را بهتر پيش برد؛ گروهی خدمات اجتماعی ارائه می‌كنند كه محورهای مختلفی دارند، بخش ديگر گروه جهادی هستند كه فعاليت مستمری در اين راستا دارند.

وی ادامه داد: تقريبا چهار برنامه از ابتدا شكل گرفته است كه تمام آن به دوش بچه های جهادی بوده است؛ برنامه جهيزيه، كمپين پويش و خدمت رسانی فرهنگی به ٤٥٠ كودک محروم در اين راستا اتفاق افتاد و بيش از هزار نفر در اين گروه فعاليت كردند، تمام افراد فعال در اين گروه با نيازمندان واقعی در ارتباط هستند.

اعزام کلینیک سیار به مناطق آسیب دیده شمال کشور

مدير عامل بنياد احسان تشريح كرد: در بخش دیگر بحث كلينيک سيار مطرح بود كه افرادی به منطقه مازندران و تالش اعزام شدند و خدماتی ارائه دادند؛ برای اربعين برنامه اعزام سه ايستگاه درمانی داريم و تقريبا ٢٤٠ نفر از بچه‌های جهادی آن را ارائه می‌دهند كه ما حتی پولی در قبال آن پرداخت نكرديم و آن ها بدون دريافت هزينه فعاليت می‌كنند.

مدنی تصریح کرد: برنامه‌ای در بحث پيشرفت روستايی داريم كه ان شالله بتوانيم سال آينده خبر خوبی به مردم بدهيم؛ اميدوارم همگی با همکاری هم  در اين سنگر به اهدافمان برسيم.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ٣ ايستگاه درمانی به مسیر پیاده روی اربعين/ بيش از ٤٠٠ فعاليت مستمر در بنياد داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..