تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت حدادعادل در پی درگذشت حجت‌الاسلام شجاعی

پیام تسلیت حدادعادل در پی درگذشت حجت‌الاسلام شجاعیبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم شجاعی را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم شجاعی پس از عمری وعظ و خطابه و ترویج معارف اهل بیت علیه السلام به دیدار معبود شتافت و دار فانی را بدرود گفت و در کربلای معلی در جوار مولای خود حضرت سیدالشهداء علیه السلام آرام گرفت.

درگذشت این روحانی خدمتگزار را به دوستان و آشنایان و بازماندگان و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و برای آن مرحوم طلب علو درجات می کنم.

پیش از این مراجع عظام تقلید و شخصیت‌های کشوری مانند رئیس‌جمهور، رئیس‌ مجلس شورای اسلامی و سیدحسن خمینی درگذشت سیدابوالقاسم شجاعی را تسلیت گفته بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم شجاعی، جمعه شب و پس از یک دوره بیماری در ۸۶ سالگی درگذشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت حدادعادل در پی درگذشت حجت‌الاسلام شجاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..