تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر کذب دنیا ویسی چگونه پخش شد؟ +اینفوگرافیک

خبر کذب دنیا ویسی چگونه پخش شد؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش خبر جانسوز فوت دانش آموز کلاس اولی دنیا ویسی بر اثر ریزش دیوار مدرسه در روستایی به نام گرماش, واقع در 20 کیلومتری استان سنندج منتشر شد. اما برخی مدعی صحنه سازی مرگ این دانش آموز شدند و از تجاوز به او و سپس قتل آن بر اثر اصابت میله سخن به میان آورند.

این خبر تلخ و آزاردهنده در ساعات اولیه به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به سرعت تکثیر شد و شبکه های تلوزیونی سود جوی غربی با بیان این خبر کذب به شو تبلیغاتی علیه ایران پرداختند. اما پس از پیگیری از سازمان پزشکی قانونی و صحبت با خانواده ی داغدار دنیا ویسی و اهالی روستای گرماش مشخص شد که این ادعا از پایه و اساس کذب بوده است.

در ادامه اینفوگرافیکی از چگونگی انتشار یک شایعه در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر کذب دنیا ویسی چگونه پخش شد؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..